2 مراحل را برای دامنه نام تجاری موفقیت

[ad_1]

وجود دارد مهم کسب و کار مراحل است که هر کسب و کار جدید کارآفرین باید و یکی به دست برندسازی! سلام به همه من کارل ریوکس و امروز ما خواهد بود صحبت کردن در مورد اهمیت نام تجاری کسب و کار خود را به درستی و آنچه در آن به معنی برای نام دامنه خود را.

بیایید شروع با صحبت کردن در مورد نام تجاری. یک نام تجاری است و یک کلمه, نام, نماد, غیره, esp. یکی از نظر قانونی به عنوان یک علامت تجاری استفاده شده توسط تولید کننده یا تاجر به شناسایی محصولات خود مشخص از دیگران از همان نوع و معمولا برجسته نمایش داده شده بر روی محصولات خود در تبلیغات و غیره. در حال حاضر من می خواهم اضافه کردن به این تعریف با گفتن این راه به ایستادگی کردن در میان جمعیت با تکان دادن دست خود را به عقب و جلو و گفت “سلام جهان, من اینجا هستم و شما می دانید دقیقا آنچه که من در اینجا انجام دهید زیرا شما را دیده ام من قبل از!” با توجه به BrandZ 100 به بالا 3 مارک های…, گوگل, مایکروسافت و عمده قرمز و سفید های پاپ که من مطمئن هستم که همه شما می دانید. در حال حاضر این اساس منطقه متفاوت است به عنوان مثال در آسیا از آن است که چین تلفن همراه ICBC و تویوتا را که منجر و در اروپا از آن است که نوکیا اولی و SAP که دریافت افتخارات بالا. صرف نظر از جایی که شما در جهان هستند و یا آنچه کسب و کار شما اجرا شما باید یک نام تجاری و باید مطمئن شوید که آن است سازگار و قابل تشخیص! در اینجا مراحل اطمینان حاصل خواهد کرد که نام تجاری خود را یک موفقیت:

مرحله 1 – تجزیه و تحلیل خود را به نام تجاری تاثیر

همانطور که شما شروع کسب و کار جدید و یا تجدید ساختار یک موجود برای بار اول شما باید فکر می کنم از نام تجاری و تاثیر آن (را) در محصولات و خدمات خود را و شما نیاز به اطمینان حاصل شود دامنه خود را در دسترس است. برای مثال اگر شما در یک رستوران, شما ممکن است بخواهید به نام رستوران “لو پاریس” اما آیا این نمایندگی رستوران ؟ آیا این تنها غذایی بود فرانسه ؟ آن را تنها می توان غذا های سنتی از پاریس یا فرانسه ؟ آن را باید یک اروپایی احساس ؟ پس ، اگر نه, سپس, شاید به فکر یک کسب و کار نام با گسترده تر نمایندگی رستوران خود را به نفع شما و مشتریان خود را. پس از آن وجود دارد گرفتن نام دامنه وب سایت شما به طوری که آن را به درستی نشان دهنده کسب و کار شما. شما نمی خواهد می خواهید به یک نام دامنه “thefrenchrestaurant” هنگامی که شما در حال “لو پاریس”. بنابراین بهترین گزینه برای این معضل این است که سعی کنید برای به دست آوردن نام دامنه در همان زمان به عنوان کسب و کار خود و نام و اگر هر دو یکی است در دسترس نیست و سپس جستجو را تا بازی کامل ساخته شده است. برای برخی از شما که در حال جستجو برای یک دامنه و شما می بینید که آن را برای فروش (حراج) شما نیاز به در نظر گرفتن خرید این “برای فروش” دامنه به عنوان آن می تواند ارزش بیشتری به شما پس از آن واقعی قیمت بلیط. داشتن یک نام دامنه است که مسابقات خود را در نام کسب و کار بهترین راه برای دریافت به رسمیت شناختن نام تجاری هر دو در خیابان ها و آنلاین.

مرحله 2 – حق استفاده از آرم

هنگامی که شما انتخاب کرده و تایید کسب و کار خود و نام دامنه شما در حال حاضر باید طراحی لوگوی سمت راست. کسب و کار خود و آرم نیاز به حرفه ای, ساده, تشخیص, به یاد ماندنی و باید درخواست تجدید نظر به همه جنس و نژاد. پیدا کردن راست لوگو بسیار پیچیده است و شما باید وقت خود را قبل از انتخاب نهایی خود را ساخت. برخی از شرکت های بزرگ صرف میلیون ها تجزیه و تحلیل اثرات خود آرم شرکت و بازگشت سرمایه گذاری (ROI). خواهد درآمد تولید شده توسط شناخت جبران هزینه های تغییر/ایجاد آرم ؟ چه خواهد شد این لوگو نشان دهنده و چگونه مصرف کنندگان مربوط/واکنش به آن ، رنگ مناسب است ؟ آن است که پیام حق? آن را در اندازه ی مناسب ؟ این بسیار مهم است سوال شما باید از خودتان بپرسید هنگامی که در روند ایجاد آرم خود را. به یاد داشته باشید هنگامی که شما پیاده سازی این آرم از آن خواهد شد قلب و روح خود را. شما ترکیب آن را در وب سایت خود, ثابت, آگهی, تبلیغات, تبلیغاتی, مواد, نشانه, شرکت های اتومبیل و غیره…پس از تغییر لوگو یک بار اجرا شده است بسیار گران قیمت.

همانطور که می بینید نام تجاری کسب و کار شما چیزی است که باید بسیار جدی گرفته شود به عنوان تاثیر (خوب یا بد) را دنبال خواهد کرد شما را برای یک مدت زمان طولانی.

[ad_2]