کتاب نقد و بررسی, تاثیر گذار – قدرت تغییر هر چیزی (با کری Patterson Et Al, McGraw Hill, 2008)

[ad_1]

اگر شما مانند من هستند و مانند بسیاری از مدیران همه ما می دانیم که شما یک پیش فرض استراتژی برای نفوذ در مردم در اطراف شما. شما به آنها بگویید که چه باید بکنند! شما سهم خود را خرد و مشاوره اغلب برگرفته از تجربه در موقعیت های مشابه. پیشنهادات و انتقادات خود را غالبا نقطه روشن و درخشان است.

تنها یک مشکل وجود دارد, می گویند نویسندگان این کتاب عالی. این روش به ندرت کار می کند. چرا ؟ به دلیل آن که اغلب می آید در سراسر به عنوان والدین دستکاری آزار دهنده نیست و راه حل خود را به شخص دیگری علاقه و غیره. همه اینها صدا دلایل که چرا مردم عقب براند و سرسختانه به فعلی خود را در رفتار است.

استاد اثرگذارندهها

نویسندگان ادعا می کنند که وجود دارد ثابت شده مجموعه ای از روش های موثر بر رفتار جدید, آیا می شود که یک فرد و یا یک کشور به کل جمعیت. نویسندگان به دنبال دستاوردهای تعدادی از افرادی که با موفقیت با اعمال نفوذ استراتژی به مشکلاتی که دیگران تلاش کرده اند برای حل در برخی موارد برای قرن ها.

در اینجا فقط سه تا از این “استاد اثرگذارندهها”:

دکتر میمی Silbert که در سان فرانسیسکو سازمان Delancey Street بنیاداجرا می شود تعدادی از شرکت (رستوران و تعمیر شرکت در حال حرکت) که استخدام محکوم felons, بی خانمان, افراد, عمر معتادان به مواد مخدر سخت اعضای باند و مانند آن. از کسانی که به عضویت در Delancey کمتر از 10 ٪ بازگشت به زندگی سابق خود.

دکتر دونالد هاپکینز از مرکز کارتر. در سال 1986 این مرکز اعلام جنگ گینه Worm که infesting روستا جمعیت از 20 کشور جهان در آفریقا و جنوب آسیا است. در عرض بیست سال برنامه های خود را کاهش تعداد موارد از 3.5 میلیون به کمتر از 10 ، 000.

دکتر Wiwat Rojanapithayakorn در تایلند در وزارت بهداشت عمومی بین سال های 1989 و 1993 کاهش تعداد موارد HIV 80% صرفه جویی در پنج میلیون تایلند از ابتلا به این بیماری وحشتناک.

روش خود را

از مطالعه این که چگونه این و دیگر تغییر نوابغ بودند تا موفق آن آشکار شد که رویکرد آنها شاغل باید برخی از چیزهایی که مشترک است.

آنها برای اولین بار شناسایی رفتارهای حیاتی است که در ریشه این مشکل و نیاز به تغییر. این اغلب نیاز به بررسی نمونه هایی از “مثبت deviance,” موقعیت یا مکان های که در آن مشکل باید وجود داشته باشد اما اینطور نیست.

سپس آنها تمرکز تلاش های خود را استراتژیک در حال تغییر تنها چند این رفتارها. تغییر این و مشکل واژگون.

بدیهی است که گام دوم این است که بیشتر یک مشکل است. که گفت: چگونه آنها در مورد آن برود ؟ دوباره مشترک آنها تمایل به کار را از طریق آرایه ای از شش منابع نفوذ که با هم, پاسخ به نگرانی های هر فرد یا گروهی که خواسته خود را به تغییر رفتار:

آیا ارزش آن را به من به تغییر ؟

می توانید آن را انجام دهم ؟

برای اولین بار از این دو نگرانی اشاره به این انگیزه است که به هر کسی که با موفقیت تغییر رفتار خود. دوم صحبت می کند به توانایی خود برای انجام آن است. شش استراتژی های مشتق شده با نزدیک شدن به انگیزه و توانایی را از طریق سه دیدگاه: شخصی و اجتماعی و ساختاری/محیط زیست.

شش منابع نفوذ

شخصی – انگیزه

گاهی اوقات نیاز است (“حیاتی”) رفتاری است که دیده نمی شود به عنوان لذت بخش است. شما نیاز به reframe آن را در ذهن خود به عنوان پیشرو به مثبت نتایج مطلوب.

شخصی – قابلیت

فراتر از اراده به تغییر قابل توجه بسیاری از افراد نیاز به یادگیری مهارت های جدید توسعه اهداف روشن, دریافت بازخورد به طور منظم و مدیریت عاطفی انگیزه به سقوط و بازگشت به روش های قدیمی.

اجتماعی – انگیزه

مهار کلمات و اعمال همسالان راه اثبات شده برای نفوذ کسی خود را تغییر دهید و یا رفتار او. برای تغییر یک سازمان یا جامعه است و احترام و متصل نظر رهبران این تعداد بیشتر است.

اجتماعی – توانایی

شما به سادگی می توانید بیشتر از زمانی که شما درگیر یک وب سایت از دیگر مردم برای تبدیل شدن به درگیر حمایت و فعال کردن خود را تغییر رخ می دهد. به عنوان در حال حاضر معروف بیان می رود “طول می کشد تا ایجاد کرد.”

ساختاری – انگیزه

قطعا به جای اما نه به مکمل های شخصی و اجتماعی استراتژی به خوبی طراحی شده و به خوبی به پایان رسیده مشوق پاداش افزایشی در بهبود رفتارهای حیاتی.

ساختاری – قابلیت

تغییر محیط زیست برای حمایت از تغییر: ابزار در دسترس چیدمان و طراحی فضای فیزیکی کار و جریان اطلاعات مجاورت, از دیگران به هدف فرد(ع) ،

چرا من دوست دارم این کتاب

من می خواهم این کتاب به دلیل آن شش استراتژی جامع است. آنها با ارائه نقشه راه بسیار عالی برای مدیران که می خواهند را وادار به تغییر در یک فرد کارمند یک واحد و یا در واقع کل سازمان است. نویسندگان با این حال اصرار ما نه فقط اولین استراتژی است که به نظر می رسد مناسب و اجرای آن یکی. به جای یادگیری از تجربه خود را به نفوذ و نقش آنها نشان می دهد که ما در طراحی یک استراتژی است که ترکیبی از بیش از یکی از شش منبع تحت تاثیر قرار.

من آن را دوست دارم چرا که آنها روش های مقابله با آن و عناصر کلاسیک است که توسعه یک کارمند-یافت همچنین در را هرسی و بلانچارد را رهبری موقعیتی-تعهد (انگیزه و اعتماد به نفس) و شایستگی (توانایی). آیا عدم وجود و یا عدم مهارت/دانش می ایستد در راه تغییر تاثیر گذار مدل ارائه می دهد یک مسیر رو به جلو است.

و من دوست دارم تاثیر گذار چون آن تاکید مرکزی هدف از رفتار-رفتارهای حیاتی است که نیاز به تغییر است. در همان زمان آن را به ما یادآوری می کند که ما انسان را در انتخاب در سراسر رفتار بر اساس فرضیات ما در مورد هر دو زمان واقعی و پيامدهای احتمالی. این چه پیتر سنگه و دیگران را به نام ما “نقشه ذهنی.”

یکی از کتاب فصل است که تحت عنوان “تغییر راه شما تغییر ذهن است.” قدرتمند ترین مسیر برای تبدیل به کسی شناختی نقشه و از این رفتار خود را این است که آنها را با خیال راحت با موفقیت و معمولا تدریجی تجربه رفتارهای جدید است. من به یاد دارم از سفید بند انگشت آگهی غلبه بر خود گریزی به هواپیما با اولین مشاهده ویدئوها در مورد پرواز و صحبت کردن در مورد آن و سپس نشستن در هواپیما کابین در دروازه سپس با تجربه یک تمرین تاکسی سوار بر آسفالته و در نهایت مصرف کردن و فرود.

کتاب بازگشت اغلب برای تغییر قهرمانان داستان برای نمونه های عملی از نحوه تولید دائمی تغییر رفتار. برای مثال در دکتر Silbert را Delancey Street بنیاد

آنها اصرار دارند در دو رفتارهای حیاتی: هر شهروند باید (1) مسئولیت برای شخص دیگری و (2)مقابله با هر کسی در مورد هر تخلف از قوانین است. این تقاضا هر دو مهار انگیزه اجتماعی از نفوذ نظیر و زمانی که افراد موفق در Delancey به عنوان یک نتیجه نشان می دهد که چگونه به حمايتهاي نامطلوب رفتار (“خیانت” کسی) منجر به نتایج مطلوب برای همه است.

با استفاده از ساختاری تواناییآنها به عمد خانه را به عنوان هم اتاقی سابق اعضای رقابت باندهای خیابانی.

“پس چه” برای مدیران

از این کتاب من فکر می کنم مدیران می توانند یاد بگیرند که چندین راهکارهای عملی برای تغییر عملکرد مربوط به رفتار در خود سازمان است. در اینجا توصیه می شود روش:

روشن در رفتار شما می خواهید به تغییر و یا متوقف کرده و چه رفتارهای حیاتی شما می خواهید برای دیدن در خود جای.

تعیین تا چه حد مانع تغییر است و فقدان انگیزه و یا عدم مهارت و دانش است.

در حال توسعه طرح کلی در نظر استراتژی است که در قرعه کشی سه منبع نفوذ: شخصی حمایت اجتماعی و ساختاری.

هنگامی که شما خواندن این کتاب به شما خواهد آموخت که خیلی از استاد اثرگذارندهها که الهام بخش آن است.

[ad_2]