ژیمناستیک و آمادگی جسمانی آنلاین و حضوری

ژیمناستیک ورزشی است که در دسته بندی رشته های آمادگی جسمانی قرار دارد و در آن حرکات نیازمندِ قدرت، انعطاف بدنی، چابکی، تعادل و هماهنگی اعضای بدن است. امروز ما درباره ژیمناستیک و نفوذ آن بر کودکان صحبت خواهیم کرد.

بنابراین، اگر ما ژیمناستیک را در این ردیف در نظر بگیریم، آن را مخرب و خطرناک ندارد. اعمال فیزیکی باید به شادی و رضایت کودک برسد، او باید خوشحال شود که به کلاس برود، تنها پس از آن آنها مضر نخواهند بود، و مزایای واقعی! آنها می گویند این ورزش فقط انجام حرکاتی با روبان است و ورزش محسوب نمی شود.

پای خود را بالاتر ببرید و بعد از انجام این کار با هر دو پا ، تمرین را تکرار کنید. سپس فرد باید به اندام ۲ الی ۳ قدم به وسیله یک پای خود در جهت رو به جلو برود به طوری که یک پای خود در جهت افقی رو به جلو و دیگری در جهت عمودی رو به عقب کشیده شود.

با وارد کردن به مقاله ما می توانیم با اعتماد به نفس بگویم ژیمناستیک با آکروباتیک یکی از نقش های کلیدی در روند آموزشی فرزندان ما را حمل می کند.

آموزش ژیمناستیک ایرانیما مربیان فوق العاده را با عنوان کارشناسی ارشد ورزش و آموزش آموزشی آموزش می دهیم. کدام کلاس را بر اساس ویژگی های سن کودک انجام می دهد و فرآیند آموزش را بیشتر مطلوب انتخاب می کند که منجر به نتایج عالی در توسعه کودک می شود.

هر سن، معلمان ما حالت آموزش مطلوب و پایه عنصر را انتخاب خواهند کرد. واقعا نمیتوانم بفهمم. ما روی تشکهای لاستیکی تمرین میکردیم که وقتی روی آن حرکت میزدیم انگار به زمین میچسبیدیم.

با تمرین منظم ، می توانید این ورزش را با کشیدن خیلی دور پاها انجام دهید تا بدن و پاها با زمین موازی شوند. رشتههای مختلف ژیمناستیک:1-حرکات زمینی: کل زمین و فضای موجود در این رشته برای انجام حرکات زمینی مورد استفاده قرارمیگیرد.

اساسا، آن را باید در کلاس ها کشش، این سخت ترین فرآیند برای بچه ها نیست، زیرا آنها هنوز هم بسیار پلاستیکی هستند و بسته نرم افزاری انعطاف پذیر هستند.

زانوها باید با هم باشند و دستان شما کشیده باشد. بارهای بیش از حد منجر به بیماری های مفصلی می شود خرابی هورمونی، مشکلات روان شما همچنین نباید فراموش نکنید که چگونه ژیمناستیک وجود دارد.

در مراحلی بالاتر جفتی از طول خرک و جفتی روی یکدسته و …تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این امکان وجود دارد که در ژیمناستیک شرکت کند، پزشک خود را درگیر می کند.

در اجرای تمریناتی که به صورت ایستاده انجام میشوند و احتمال فشار آمدن به کمر وجود دارد (مثل جلو بازو، اسکات و پرس سرشانه ایستاده) کمربند مخصوص بدنسازی ببندید.

در مراحلی بالاتر جفتی از طول خرک و جفتی روی یکدسته و … از آنجا که این ورزش طول می کشد اوایل کودکی.

عضلات قدامی (جلو)، عضلات لترال (جانبی) و عضلات خلفی (عقب)، گروهی از ماهیچهها هستند که در کنار یکدیگر عضلات شانه و سرشانه را تشکیل میدهند.

اندازه رسمی تشک برای حرکات زمینی ۱۲ ×۱۲ متر ، در یک محوطه ۱۴ ×۱۴ متر میباشد .

در این رشته حرکات وقدرت قسمت بالای بدن ژیمناست به نمایش گذاشته میشود. پنج سال یک زمان طلایی برای ژیمناست های آینده است.

در بخش ورزش استفاده می شود تا قبل از چهار سال کودکان را مصرف نکنید.

3- 70 درصد نمره آزمون نهایی مربوط به بخش عملی (امتحان متبی و شفاهی) و 30 درصد آن مربوط به بخش تئوری (امتحان کتبی) می باشد.

اگر کودک یاد بگیرد که بدنش را کنترل کند، نسبت آن را درک می کند، او می تواند با موفقیت نیز ترفندهای بسیار پیچیده را انجام دهد.

ورزش ژیمناستیک به دلایلی می تواند آمادگی جسمانی بسیار مطلوب و قابل قبولی خصوصا در فاکتورهای انعطاف پذیری ، قدرت عضلانی، سرعت عکس العمل و از همه مهمتر هماهنگی عصبی عضلانی که یکی از ویژگی های خاص ژیمیناستیک است در اختیار افرادی که کار می کنند جذاب جلوه دهد.

هیچ کس استدلال نخواهد کرد که ژیمناستیک یک ورزش بسیار زیبا است. حتی آماده سازی اولیه که ورزشکار جوان دریافت می شود، در آینده دریافت می شود، به طور موفقیت آمیز به ورزش های دیگر کمک خواهد کرد.

دانش آموزان، که در ژیمناستیک ما مشغول هستند، در مدرسه تحصیل می کنند و عملکرد آنها به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

دوستان عزیز خوشحال هستند که به شما اطلاع می دهند که ما برای کودکان و بزرگسالان در Chertanovo کشف کردیم.

این برنامه ها در طول دوره به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد. ما هر دو گروه داریم آموزش فردی توسط ژیمناستیک هنری و ورزش، آکروباتیک، Capoeher، هنر سیرک برای کودکان و بزرگسالان.