دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چگونه هتل ها می تواند در مقابله با Airbnb نسل از طریق اطلاعات برون سپاری

[ad_1]

های خدمات مخل خلاقیت و نوآوری. ظهور های اقتصاد ممکن است مطلوب برای بسیاری از مصرف کنندگان اما تحت تاثیر صنایع در نظر گرفتن این پیشرفت به عنوان دشمنان به رشد اقتصادی است. این unintendedly فشار برای وفات سنتی خود هستند.

تنها چند باید آغاز به دوباره اختراع خود را به بازی همراه با بازی خود را مدرن رقیب شده است برنده شدن است. طبق هتل Airbnb است و نه فقط دشمن است اما تکنولوژی آنها هنوز هم به وفق دهند.

صدمه زدن به تاثیر

Airbnb بود در حال حاضر به عنوان بزرگترین نظیر به نظیر مهمان نوازی و خدمات پس از مفهوم آن در سال 2008. این پلت فرم انجام شده است همه چیز با تلاش در راه های جدید است. استفاده از فن آوری های دیجیتال و رسانه های اجتماعی در بازار ارائه شده جامع تجربه کاربر با توجه به مصرف کننده انتخاب کند. از آن شده است مجمل اگر Airbnb واقعا باعث deflating رزرو هتل اما بالونی صنعت Airbnb غیر قابل انکار است در خود را به حد.

جدا از حرکت مردم به فضاهای دور از موسسات اخیر خود کمپین “زندگی مانند یک محلی” trended در میان هزاره مسافران است. Airbnb نیز تاسیس شهرت خود را آنلاین سیستم قبلی که در آن مهمان می تواند ترک یک امتیاز و بررسی.

صمیمی و شخصی

حداقل یادگیری از خود را سخت ترین رقیب.

شخصیسازی تجربه شده است و این روند در میان نسل مستاجرها, the millennials. این هتل نیاز کارکنان که آنها می توانید به صحبت 24/7 و پاسخگو برای کل خود را در هتل تجربه کنید.

اطلاعات برون سپاری مجهز صنایع با تکنولوژی به این مکمل نیاز دارید. جدا از کیفیت بهتر خدمات شخصی و هتل ها و نیز کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی طرح کنار. کارگران تکنولوژی همچنین می تواند ارائه هتل ها با برنامه مشخص شده و برنامه های خود را سازماندهی تدارکات و حتی خود را مدیریت فرآیندهای داخلی. استخدام بسیار ماهر کارکنان از راه حل های تیم است که به عنوان خطرناک و در عین حال مقرون به صرفه آن را به عنوان شما را بهبود بخشد خدمات زیادی.

مجهز خود را در بخش فن آوری, شما هم اکنون می توانید به راحتی برون سپاری مستقیم خدمات مانند لباس های شسته شده تمیز کردن رستوران مربوط به فراشی و حتی مسائل اضطراری. آن را همچنین می توانید دامنه رزرو, پشتیبانی فنی, مراقبت از مشتری انتقال از فرودگاه و خیلی بیشتر. این نیز ممکن است شامل خدمات افزودنی مانند دسترسی به خطوط هوایی, رزرو, آژانس های مسافرتی, گردشگری و دفاتر حمل و نقل عمومی و یا اجاره اتومبیل.

صنعت مهمان نوازی بوده است تغییر به درجه بالاتر از فرایند اتوماسیون. استخدام فناوری استعداد در مهمان نوازی خواهد بود یک جهش بزرگ به بازی به نفع خود و به اصلاح خاک به صاحب حق است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *