چگونه به یک طراحی مختصر – به حداکثر رساندن بازده از توسعه املاک و مستغلات پروژه های

[ad_1]

املاک و مستغلات طراحی مختصر است که معمولا با تمرکز بر “چه می توانم ساخت؟”. با این حال که بسیار به سمت داخل به دنبال راه نگاه کردن به توسعه است. به جای توسعه باید تمرکز بر “چه می توانم فروش؟”

در یک کلام یک طراحی مختصر باید جواب یک سوال اساسی: چه چیزی شما را به ساخت و چرا ؟

برای طراحی یک مختصر برای پاسخ به آنچه که من می توانید فروش استفاده از تحقیقات بازار بسیار مهم است. و آن را فقط یک ماده از سفارش یک گزارش از مشهور شرکت تحقیقاتی. در این گزارش به آن نیاز دارد را به درستی تجزیه و تحلیل. ما نیاز به در نظر گرفتن مخاطبان بالقوه برای توسعه و چگونه به آنها برسد. ما همچنین نیاز به درک عمق بازار و به احتمال زیاد پذیرش مفهوم در میان هدف مشتری. ما نیاز به تجزیه و تحلیل داده های سخت (تحقیقات بازار, بازار, محیط زیست, روند, درآمد, گروه) و نرم داده ها (تحقیقات مشتری چه نوع از مفاهیم مورد نظر). ما نیاز به شناسایی نقاط قیمت, کاربر, تنظیمات, جمعیت, تجزیه و تحلیل رقابتی مورد نیاز, ویژگی های ارزش درایور و غیره.

هر طراحی مختصر باید قبل از یک تجزیه و تحلیل مالی. ما نیاز به ارزیابی گزینه های وجود دارد و آن این است که سود آور ترین.

مزایای انجام دقیق بازار و مشتری پژوهش همراه با تجزیه و تحلیل مالی بسیاری هستند. اولین و مهمترین, ما یک تمایز محصول یک محصول است که ما قادر به فروش در یک بازار شلوغ. علاوه بر این با ارائه آنچه که بازار می خواهد ما ارتباط با مشتریان و موفقیت در ساخت یک نام تجاری. ما قادر به جلب قیمت حق بیمه و سرعت بخشیدن به روند فروش.

در یک پوسته مهره ما کسب سود بیشتر و کاهش خطر.

[ad_2]