چرا یک آشپز نیاز به یک آشپز در تمام ؟

[ad_1]

این همه در مورد فروتن آشپز!

آشپز فصل دارای یک سنت طولانی به قدمت صدها سال به صومعه قرون وسطی در اروپا. اصلی سرآشپزها نمی پوشیدن یونیفرم, به عنوان ما امروز می شناسیم. زمانی که aristocracies شد سرنگون صنعتگران از جمله آنچه که ما در حال حاضر تماس ‘سرآشپزها’ به دنبال پناه در کاتولیک و ارتدوکس یونانی صومعه اجرا توسط راهبان. نوع راهبان پذیرفته شده این هنرمندان مجسمه و آشپز و لباس آنها را در همان لباس آنها را به تن اما به جای مومن تیره رنگ لباس پوشیده شده توسط راهبان آنها به صنعتگران سازمان ملل متحد-رنگ لباس. در این راه آشپز و دیگر صنعتگران مانند نگاه تازه کار و یا شاگرد راهبان و به راحتی می تواند مبدل به عنوان بخشی از سنتی سفارش. در طول زمان روپوش اصلاح شد به صحن سفید و کامل پوشش کت. به عنوان روند مد در زمان بیش از ناپلئون به سبک دو سینه جلو روسری و قد بلند و کلاه بخشی از آشپز لباس. از حدود 1700 اساسی آشپز لباس امروز ما می بینیم متولد شد.

چیزی اتفاق افتاده است در سال 1986 هنگامی که یک آشپز پخته شده تا برخی از مد آشپزخانه و جهان را تغییر داد از آشپز پوشیدن برای همیشه لطفا برای.

رفته اند روز از مورخ مد و بد اتصالات آشپزخانه لباس با کمی و یا بدون انتخاب است. برای سرآشپزها پخت و پز مدرن آشپزخانه تجاری محیط آشپز را ارائه و ظاهر شد به طور فزاینده مهم تر به عنوان یک روند جدید به سمت سبک باز آشپزخانه متولد شد. فروتن آشپز بود و در حال حاضر بر روی صفحه نمایش مانند بازیگران روی صحنه, صحنه و لباس, مهم شد. این بیش از حد طولانی پیش سرآشپزها پنهان شده بودند را به عقب و به ندرت دیده می شود. این تغییر در تفکر دیده است سرآشپزها تبدیل شدن به تلویزیون مشهور است. آشپز شد و در حال حاضر مفتخر به سرآشپزها و می خواستم به مانند سرآشپزها. این به معنای فروتن آشپز بود در حال حاضر مهم بصری ابزار برای ترویج به عنوان بخشی از برنامه کلی طراحی رستوران. رنگ پاکیزگی و مدرن نگاه حرفه ای تبدیل شده اند و نه فقط مهم است اما یک عامل لازم در تجاری مدرن طراحی آشپزخانه.

روند نسبت به احیای فروتن آشپز آغاز شده در استرالیا در سال 1986 زمانی که به عنوان داستان می رود یک جوان کار آشپز خرید یک چرخ خیاطی سینگر و شروع به ساخت و فروش چند آشپز لباس با یک برچسب در خارج. از آن پس جهان یکنواخت تولید کنندگان تقسیم کرده است و تخصصی و این روزها شما می توانید پیدا کردن متخصص آشپز شرکت در سراسر جهان است. آشپز مارک های آنلاین در بر داشت در مهمان نوازی تجهیزات فروشگاه و یا از طریق تلفن همراه درب-به-درب فروشندگان. به طور کلی سرآشپزها هدف به انتخاب یک لباس است که باعث می شود آنها را نگاه و احساس بزرگ است. مارک های متفاوت در کیفیت و قیمت خیلی به دنبال یک نام تجاری است که دارای شهرت خوب باعث می شود یک تفاوت بزرگ به طول عمر. گاهی اوقات رستوران ها خرید لباس کار برای آشپزخانه خود تیم برای اطمینان از لباس ظاهر به منعکس کننده تصویر رستوران.

دفعه بعد شما شام خوردن را به یک نگاه در چه مواد غذایی صنعتگران در آشپزخانه در حال پوشیدن و به دوستان خود بگویید کمی در مورد تاریخچه فروتن آشپز.

[ad_2]