چرا مشتریان باید عشق/نفرت رابطه با کسب و کار شما

[ad_1]

اگر من به شما نشان داد که یک تصویر از یک واقعا فریب کردن ماشین با یک اسپویلر بزرگ با تعداد زیادی از فانتزی (و گران قیمت) تجهیزات در آن شما را با بیحوصلگی حرف زدن در مورد آن و یا پیدا کردن آن آزار دهنده است ؟ آیا شما یاوه سرایی کردن بیش از آن و می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن و می میرند اگر شما در واقع می تواند درایو آن ؟ و یا آیا شما فکر می کنم این بیش از بالا پر زرق و غیر ضروری به نقطه که دفع? هر دو کشور وجود دارد در پایه مشتری خود را…

“همه پول است و پول خوب است.”

اجازه دهید من حق را به نقطه نه همه مشتریان خود می خواهند همان تجربه کارهای مشابه و یا می خواهید به درمان می شود, راه همان است. مشتریان درست مثل اتومبیل که من در بالا توضیح داده شد بسیار متفاوت هستند. اگر مشتریان خود را نمی, همه, همان, آنها نیاز به یک تجربه است که برای آنها کار می کند… و یا شما ممکن است فروش به مشتریان است. صبر کنید… چی میگی نیست همه پول خوب پول ؟ نه همه مشتریان به مشتریان است. در حالی که این ممکن است صدای عقل به آنچه که ما آموخته بودند در مدرسه کسب و کار این است که در واقع صحت امروز از آن تا کنون بوده است.

اگر ما می خواهیم مشتریان که عشق فریب-از ویژگی های غنی خودرو, پس از آن ما نیاز به رفتن و پیدا کردن به عنوان بسیاری از کسانی که به عنوان ما می توانیم به عنوان یک کسب و کار است. ما همچنین از طرف دیگر نیاز به “آتش” و یا “حذف” مشتریان که هیچ علاقه ای به این نوع ماشین… حتی اگر آنها می خواهند به ما پرداخت پول برای برخی از محصولات و یا خدمات ما فروش.

اجازه بدهید به شما یک کمی متفاوت است که هر کس می تواند مربوط به… ناهار خوری. برخی از مردم دوست دارم برای رفتن به بسیار فانتزی رستوران ها که در آن آنها را بی عیب و نقص مراقبت از شما را جذاب, مواد غذایی شما را درمان مانند شما یک پادشاه/ملکه و اجازه می دهد تا شما را به صرف 4 ساعت ناهار خوری با آنها. گروه دیگری متنفر “بالای” دکور محیط محافظه کار کارکنان صبر کنید بیش از قیمت مواد غذایی و مدت زمان طولانی به ناهار خوردن. شما نمی توانید تهیه کردن به هر دو و یا شما را ناراحت حداقل یک (اگر نه هر دو) از مخاطبان خود را از دست داده و بیش از مشتریان.

“شما نیاز به ایجاد یک انتخاب و… همه در به مشتری وسواس.”

نمونه های بالا صدا ممکن است تا حدودی اما من چالش شما را به نگاه در کسب و کار خود را و من فکر می کنم شما خواهد شد بسیاری از شباهت ها. اکثر زمانی که من با یک شرکت نگاه به پایه مشتری خود را پیدا کنیم و این نوع از دیوانه تفاوت در مشتریان آنها خدمت می کنند. خارج از اینکه کمی شوکه رهبران معمولا ببینید اختلاف در پایه مشتری خود را. این نیاز به خطاب اگر آنها مایل به تبدیل شدن به “سخن گفتن”قادر (دریافت مشتریان خود را به دیگران درباره آنها) و مشتری وسواس.

پس از تجزیه و تحلیل بیشتر این دیگر چیزی است که اکثر شرکت های پیدا کردن است که درآمد بسیار متفاوت برای انواع مختلف مشتریان است. حتی اگر از یک نوع مشتری تنها منجر 5% یا 10% به پایه درآمد این شرکت همچنان ادامه دارد به آنها خدمت می کنند. هنگامی که این مورد دو چیز اتفاق می افتد… آنها یا “بیش از خدمت” و یا “در خدمت” این نوع مشتری بر اساس تجارب آنها فراهم می کند.

بازگشت به رستوران ، اگر رستوران افراد مجاز به می آیند و لذت بردن از تمام جنبه های گران قیمت خود را تجربه کنند اما تا به حال ارائه آن را در یک تخفیف قابل توجهی برای جذب آنها “بیش از خدمت” این مخاطب است. وقتی این اتفاق می افتد وجود دارد برخی از مهم انشعابات رخ می دهد که…

  • این رستوران به طور کلی از دست می دهد پول در هر یک از مشتریان به دلیل سربار خود را طراحی شده است برای ارائه یک “بالای” تجربه است که هزینه های ثابت… بنابراین کاهش درآمد به معنی کاهش سودآوری هر مشتری

  • اشتباه مشتری هنوز هم نمی خواهد خوشحال می شود بدون در نظر گرفتن قیمت چرا که آنها هرگز دوست همه شیک و مد جو و محیط اطراف در وهله اول آن را فقط در حال حاضر ارزان تر پس از آن متناسب با بودجه خود را

  • دیگر مشتری انواع (کسانی که عاشق این نوع از محیط زیست) را ببینید که وجود دارد انواع مختلف مشتریان در آینده که ممکن است “مناسب” را در خود برآورد و بنابراین شخصی خود تجربه ممکن است به خطر بیافتد

  • از آنجایی که این نوع اشتباه مشتری دوست ندارد این محیط و تجربه وجود دارد این است که در حال بیرون رفتن از راه خود را به دیگران بگویید چقدر عالی رستوران خود است… آنها باور نمی کنم این را به صورت و دیدار تنها به دلیل آن را در یک نقطه قیمت پایین تر در حال حاضر

  • و اگر آنها بیرون رفتن از راه خود را به دیگران بگویید در مورد رستوران شما چه نوع مشتری آینده نگر آیا شما فکر می کنم آنها را به… دقیقا همان نوع به عنوان خود را (از مردم می دانند افرادی مانند خود)… و این مشتریان شما نمی خواهید بیشتر از آنجا که آنها فقط می خواهند قیمت های ارزان تر و نه محیط و تجربه شما طراحی شده برای ارائه

در حالی که وجود دارد به چند دلیل دیگر این است که یک ایده خوب امیدوارم این به شما می دهد برخی از بینش به همین دلیل وجود دارد “اشتباه” مشتریان و وجود دارد “حق” مشتریان. نگاهی به کسب و کار خود را… آیا شما خدمت برخی از “اشتباه” مشتریان که شاید شما نباید? شما در حال گرفتن یک درصد از درآمد حاصل از یک گروه که مناسب نیست تجربه شما “ساخته شده و طراحی شده” برای ارائه ؟ اگر وجود دارد, من می خواهم شما را تشویق به تجدید نظر در این وضعیت (به دلایل بالا) و احتمالا از بین بردن این از درآمد خود را پایه.

هنگامی که شما در آتش “اشتباه” مشتریان شما در حال حاضر باید این فرصت را به “تمرکز بر حق” مشتریان.

این یکی از بزرگترین مزیت برای یک سازمان است که واقعا می داند که خود را “حق” مشتری واقعا… آنها می تواند به بیش از آنها را. هنگامی که یک سازمان نیست پریشان خدمت اشتباه گروه از مشتریان آنها می توانند سرمایه گذاری بیشتر در خدمت مشتریان آنها واقعا می خواهید و در حال طراحی و ساخته شده است در خدمت. با توجه به این رستوران مثال بالا اگر این رستوران به دنبال این روند فکر آنها می تواند در از بین بردن کم پرداخت معامله به دنبال مشتریان که آیا در مورد مراقبت از خود و محیط و تمرکز بیشتر بر جذب کامل “قیمت” به مشتریان است که عشق خود را تجربه.

خود را تغییر ندهید تجربه از آنچه باعث می شود شما بیشتر پول… تغییر مشتریان است که نگه داشتن شما را از به دست آوردن پول بیشتر.

آنچه مهم است این است که برای طراحی و ساخت فوق العاده عالی تجربه مشتری به صورت “حق” مشتری مخاطبان… آنهایی که شما می خواهید بیشتر. ایجاد این تجربه پس از آن است که بیش از بالا و عالی و طراحی شده است برای مشتری خود را ایده آل. پس از انجام بیشتر از آن… اضافه کردن مقدار بیشتری به این مخاطبان به دلیل آنها آن را درک می خواهید بیشتر از آن برای پرداخت آن و مهمتر از همه بیرون رفتن از راه خود را به دیگران بگویید در مورد شما و تجربه. در مقدار نسبتا کوتاه از زمان شما بیشتر از حق مشتریان شما بیشتر سود آور است.

چه برای انجام بعدی…

شروع با انجام موجودی از مشتریان موجود خود از جمله درآمد محصولات/خدمات چگونه بسیاری از وجود دارد و سود خود را به شرکت خود را. این به تنهایی می تواند چشم باز. سپس نگاهی به تجربه مشتری خود را و ببینید که چه نوع از مشتریان طراحی شده است برای خدمت به بهترین. من تقریبا می تواند تضمین شما وجود خواهد داشت برخی از بی نظمی در اینجا این است که در آن شما شروع به ایجاد تغییرات. اگر شما قبلا طراحی شده فوق العاده عالی (و سازگار) تجربه مشتری برای این مخاطبان این اولین بار است که محل مشتری وسواس شرکت شروع می شود.

وجود یک فرایند برای ساخت این اتفاق می افتد. اگر شما می خواهید برای صرفه جویی در برخی از زمان و رسیدن به هسته اصلی آن را به سرعت اجازه گرفتن قهوه (یا ناهار و یا تماس تلفنی) و من می تواند به تسریع این روند و به شما بینش را به آنچه شما نیاز به دانستن آن را به یک واقعیت در شرکت خود را. قهوه (یا ناهار) است بر شما… اطلاعات و آموزش و پرورش است بر من. هدف من این است برای کمک به صرفه جویی در وقت شما در این روند اگر شما علاقه مند در حال مشتری وسواس و تبدیل شدن به “سخن گفتن”را در روند… که عشق من و هدف برای هر شرکت بر روی این سیاره است. هدف بزرگ… اما این شروع می شود با یک.

تنها سوالی که باقی می ماند این است که “آیا شما آماده به مشتری وسواس و تبدیل شدن به “سخن گفتن”را?”

[ad_2]