دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چاپ بروشور – 7 نکته برای موفقیت در بروشور تبلیغاتی

کار برای یک شرکت چاپ را فراهم می کند با فرصت به بررسی هزاران نفر از کسب و کار کوچک آگهی. من با دیدن آگهی برای رستوران پیتزا کایروپراتیک خودرو, خرید و فروش, مراقبت از چشم, مبلمان – و فقط در مورد هر صنعت دیگر شما می توانید از فکر می کنم. من کار نیز فراهم می کند با این فرصت را به صحبت می کنند به طور مستقیم با صاحبان کسب و کار و یادگیری در مورد خود بروشور موفقیت یا شکست است. از طریق سال از طراحی آزمایش و قدیمی آزمون و خطا ما را توسعه داده اند مطمئن آتش راه برای افزایش نرخ پاسخ خود را کامل رنگ جدید آگهی.

اگر چه هر بروشور منحصر به فرد است و خلاقیت بیشتر یک چیز خوب وجود دارد دستورالعمل های خاص به دنبال اطمینان حاصل خواهد کرد که شما بروشور تولید درآمد برای کسب و کار شما. در اینجا چند مورد را در نظر بگیرید هنگامی که در حال توسعه یک کسب و کار کوچک جدید بروشور تبلیغات انتخاباتی:

1. تیتر

تیتر شما باید به منظور جلب توجه و ایجاد انگیزه در خواننده به اقدام است.

خوب مثال: می خواهید سبزتر چمن ؟ با ما تماس بگیرید!

به عنوان مثال بد: جو خدمات چمن

2. خدمات/محصولات

نه به سادگی لیست خدمات – به جای مردم نشان می دهد که چگونه آنها مشکلات را حل کند.

مثال خوب: رو موریانه? ما موریانه درمان غیر سمی است و حیوان خانگی دوستانه!

به عنوان مثال بد: موریانه و آفات

3. نام تجاری/افزایش شهرت خود را

این فرصت را به فرد خود را تبلیغ و گرم کردن به مردم.

مثال خوب: ما خانواده متعلق به کسب و کار است با افتخار در خدمت Chesterfield منطقه برای 15 سال است.

بد مثال: عامل از سال 1993

4. فقیر تصاویر/گرافیک

هر بروشور باید تصاویر با کیفیت بالا است که فروش!

مثال خوب: عکس های با وضوح بالا از پنیر پیتزا

به عنوان مثال بد: کلیپ هنر و یا تصاویر گرفته شده از اینترنت است که در حال طراحی برای چاپ بروشور

5. سوء استفاده از فضا

همیشه چاپ در هر دو طرف در تمام رنگ. استفاده به عنوان بسیاری “املاک و مستغلات” که ممکن است با اصول طراحی در ذهن است.

مثال خوب: یک استراتژي متوازن از متن و عکس و نام تجاری با اطلاعات تماس به راحتی یافت می شود در هر دو طرف از بروشور.

به عنوان مثال بد: متن بیش از حد دشوار است به عنوان خوانده شده, تار, تصاویر, بدون روشن “نقطه فروش” بدون آرم و نه به طور کامل-رنگ.

6. برنامه ریزی ضعیف

از آن آسان است برای گفتن که یک بروشور بود “هم انداخته” و هنگامی که یک شرکت در زمان زمان برای انجام کارهای حق.

مثال خوب: بررسی روزنامه یکشنبه خود را و نگاه در چاپ تبلیغات. بیشتر خواهد شد بسیار مختصر است.

به عنوان مثال بد: نگاهی به آگهی یا پست الکترونیکی که شما دریافت خواهید کرد و فورا دور بیندازید و…از خودتان بپرسید – چرا شما آن را پرتاب میشه ؟

7. انتخاب اشتباه چاپ بروشور شرکت

همیشه انتخاب یک نمایشگاه-قیمت تجربه کرده و ارتباطی شرکت چاپ برای چاپ بروشور. بیشتر خواهد شد و حتی شما ارسال نمونه رایگان در ایمیل!

مثال خوب: یک چاپگر با مراجع و زندگی نمایندگان خدمات مشتری است که جواب تلفن در هر زمان با شما تماس.

بد مثال: شرکت چاپ است که فقیر و زمان پاسخ و یا دشوار است برای برقراری ارتباط با.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *