دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

همکاری در دفتر طراحی – نکات مفید و جالب روند

با هم کار کردن و کار مولد در یک فضای اداری دو ویژگی مهم برای کمک به کار انجام می شود. بسیاری از فضاهای اداری طراحی شده برای تشویق کارکنان به همکاری در طول روز به جای نگه داشتن مردم از هم جدا فردی در داخل فضاهای اداری. تعریف اصطلاح “همکاری” با تمرکز بر عمل چند نفر با هم به تولید و یا ایجاد چیزی.

شاید جای تعجب نیست که این تمرکز بر همکاری در محل کار است که با داشتن یک اثر در روند طراحی. این تمرکز بر همکاری و مشارکت ممکن است به خصوص برای افرادی که در زمینه های خاصی مانند نرم افزار مهندسی و توسعه محصول و معماری که در آن تیم از افراد با متنوع skillsets بیا با هم به ارائه یکپارچه خدمات و یا ایجاد محصول نهایی.

3 نکاتی برای طراحی فضای اداری برای به حداکثر رساندن همکاری

در هنگام طراحی محل کار برای حداکثر همکاری و بهره وری مهم در نظر گرفتن تعادل فردی از فضا و جلسات گروه. با توجه به OfficeSnapshot.com آن را مفید به تمرکز بر روی نورد همکاری تراکم و نزدیکی. با تمرکز به طور همزمان در این ویژگی شما می توانید به راحتی تسهیل به موقع و پویا مبادلات در طول روز است.

که با توجه به طراحی دفتر در اینجا 3 نکته برای کمک به شما در ایجاد یک فضای پر انرژی, در حالی که با استفاده از فضای موجود در راه های متعدد.

1. ترکیب باز کردن فضای کار را به طرح خود را. مطمئن شوید که دفتر خود را قادر رایگان تبادل و ارتباط با دیگران ارائه شده توسط مردم برای باز کردن دسترسی به فضای کار. فضاهای اداری است که ترویج حداکثر همکاری از ویژگی های مناطق و نواحی که باز هستند به گسترش و شمول است. این شامل داشتن دسترسی آسان به مقدار زیادی از صندلی و میز فضایی برای اعضای تیم انتخاب کنند.

2. فراموش اختصاص صندلی. یک محیط مشترک کاهش نیاز به فردی میز و صندلی اختصاص داده. هر کس باید در صورت تمایل به بحث در مورد ایده ها و برای حل مشکلات مشترک با وجود زمینه های خاص و یا کسب و کار در منطقه که در آن آنها را انتخاب کنید به کار.

3. پرورش روح همکاری. خلاق و تیم مانند محیط های رشد در ارتباط است و این را می توان به صورت چهره به چهره و یا از راه دور. فقط به خاطر اینکه برخی از کارکنان ممکن است در واقع متشکرم به این معنا نیست که همکاری نیاز به شکستن. در واقع برخی از سازنده ترین و همکاری تیم کاری با مراکز اعضای تیم هر و هر روز. فن آوری های جدید مانند اسکایپ را به طور منظم و مداوم ارتباط و همکاری آسان و مقرون به صرفه است.

برخی از کارکنان ممکن است یک ترجیح شخصی برای کار در یک فضای عاری از حواس پرتی. اما مشارکتی فضاهای اداری واقعا تشویق قرار دادن حداقل دو نفر در هر فضا طوری که کار انجام شده است به عنوان یک واحد.

سازندگان از گوگل الهام گرفته از یک دفتر محیط زیست است که تمرکز بر تقویت دوستی سازند. استقبال از “150-از مواد غذایی” قاعده هر قسمت از گوگل نیویورک فضای اداری طراحی شده است که در عرض 150 پا نزدیکی به یک رستوران و کافه تریا و یا میکرو ، این قانون با تمرکز بر روی “بازی گاه به گاه برخورد” از کارکنان که اغلب نتایج در “ناخواسته میشوند.”

استیو جابز در زمان خود را با الهام از گوگل برای ایجاد یک فضای اداری جدید برای پیکسار. شغل پیدا کردم که جدا کردن گروه خاصی از کارکنان تنها از لحاظ جسمی بیشتر دلسرد همکاری و حل مشکل در سراسر شرکت. او تصمیم گرفت به استفاده از تمام کارکنان این دفتر جدید طراحی و خلاقیت خود را شکوفا! John Lasseter, پیکسار, ارشد, خلاق, افسر گفت که او می خواهم “هرگز دیده می شود یک ساختمان است که ترویج همکاری و خلاقیت به عنوان به خوبی به عنوان این یکی.”

وجود دارد چندین ویژگی کلیدی است که کار را اعتقاد بر این لازم است و همچنین موفق به صورت مشارکتی فضاهای اداری. او گفت که یک طرح طبقه باز و مناطق ترافیک بالا تشویق غیر منتظره ارتباطات است. او اظهار داشت که هر دفتر باید از ویژگی های مشترک مناطق و دفاتر همیشه باید به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری دو یا بیشتر از دو نفر است. مشاغل اعتقاد بر این همکاری و با هم برای به دست آوردن بهترین کار انجام می شود. او نمونه کار در دفتر طراحی فضای مشهود است از طریق موفقیت خود و بسیاری از کسب و کار سرمایه گذاری و خلاقیت.

هنگامی که به دنبال خود را برای ایجاد فضای اداری برای الهام بخشیدن به همکاری و حل خلاق مسئله آن است که مفید به نظر برخی از نکات اثبات شده که از کارشناسان مانند استیو جابز و دیگران. یک تراس بزرگ و همیشه تمایل دارد به شرط بندی امن به جای بسته کردن فضاهای کار به یک پیچ و خم از فردی دفاتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *