نام تجاری انسجام با تجربه مشتری مدل

[ad_1]

انسجام بین یک شرکت و نام تجاری و ارائه خدمات عملیاتی مدل حیاتی در تعقیب فوق العاده ای را تجربه مشتری. انسجام یک عنصر حیاتی در طراحی موفق از هر شرکت مدل عملیاتی برای ارائه خدمات.

دو مثال ساده از “انسجام” ممکن است روشن شدن مفهوم است.

یک سفر لوکس شرکت تبلیغ خود را به عنوان متخصص در شناسایی “بهترین جا” بین تعطیلات خود را خواسته و خواص مختلف در سراسر جهان است. در عین حال زمانی که مصرف کنندگان بخواهید در مورد جزئیات خاص مرتبط با هتل (به عنوان مثال, چه راحت است که هتل به گوگنهایم بیلبائو?) آن را به سرعت روشن می شود که نمایندگان خدمات هستند ماهر به اندازه کافی و نه آشنایی کافی با مقصدهای مسافرتی معروف به حمایت از یک بالا پایان مشتریان. وجود دارد آشکار انسجام عدم تطابق بین “لوکس” هویت نام تجاری و تجربه و یا آموزش از نمایندگان خدمات.

در یک مورد دیگر یک کارت اعتباری شرکت تبلیغ خدمات خود را به کلاس جهانی. با این حال حسابداری و مدیریت اختلافات حل نمی شود از طریق تلفن و یا وب سایت نیاز به جای نوشته مکاتبات با شواهد و مدارک جمع آوری شده توسط مصرف کننده از تاجر. واقعا کلاس جهانی شرکت رسیدگی به این درخواست توسط تلفن و شفاعت از طرف مشتری با تجار; نیاز به تاجر به اثبات کنند به جای مصرف کننده. به عنوان نوار برای سرویس در حال حاضر مجموعه ای بسیار بالا در یک شرکت کننده جدید تلاش برای جذب بالا-مصرف کنندگان نهایی باید مطابقت و یا بیش رقابتی ارائه شده است. امیدوار کننده خدمات بالا پایان, پس از آن ارائه شده و بیشتر زیان تاثیر را بر وفاداری نسبت به تنظیم انتظارات پایین و جلسه مداوم روشن استاندارد است.

انسجام خود را تشویق می کند-انتخاب میان مشتریان بالقوه افزایش احتمال که سرمایه گذاری در تبلیغات و بازاریابی و فروش خواهد شد و نتیجه نهایی در رشد درآمد. قوی, روشن, هویت نام تجاری را کاهش می دهد هزینه های خرید و فروش تعقیب دور استخر وسیع مشتریان آینده نگر است که بعید است برای تبدیل به مشتریان پرداخت.

روشن هویت نام تجاری است که به صورت منسجم خدمات استراتژی همچنین ایجاد یک انتظار آستانه است که می تواند به طور چشمگیری کاهش تعداد و شدت شکایات مشتریان در نتیجه کاهش هزینه پردازش استثنا فوق العاده. مصرف کنندگان که می دانم که آنها در حال خرید در بن مقرون به صرفه در Wal-Mart را کاهش انتظارات از متعصب fashionistas تمیز کاری Manolo Blahnik ثانیه در قرن 21. مطمئن, آنها تنها با پرداخت 250 $برای $725 Tuccio Watersnake, پمپ, اما آنها می خواهند کمال تضعیف به که تخفیف لفاف بسته بندی.

عدم انسجام ممکن است که نسبتا در راه ظریف اما این ناپیوستگی ها توسط مصرف کنندگان آگاهانه و ناخودآگاه ایجاد یک سختی محسوس خبري یا ناراحتی که باعث کاهش مشتری تمایل برای تکرار کسب و کار. مشتری انحراف از هنجارهای وفادار رفتار ایجاد حداقل بیش از حد هزینه های بازاریابی در این عدم تکرار کسب و کار ترجمه را به سوء کلمه از دهان و سقوط کسب و کار. رستوران ها و کافه ها و کاباره ها در حال کلاسیک قناری در معدن زغال سنگ برای این پدیده است. بدون یک هسته جامد از تکرار کسب و کار (و یا بسیار بالا و غیر تکراری ترافیک توریستی) یک رستوران بدون این کلمه از دهان تولید نمی تواند کافی ترافیک از طریق تبلیغات به تنهایی برای باز بماند.

مصرف کنندگان به راحتی compartmentalize انتظارات خود را و کاملا راحت تغییر خواسته های خود را به عنوان آنها را وارد کنید انتظارات متفاوت میباشد. پدر و مادر ممکن است غذا خوردن در چاق اردک در بری (انتخاب بهترین رستوران جهان در سال 2005) یک شب و خانواده به جای دور افتاده Steakhouse شب بعد; هنوز هم مشاهده هر دو از کسانی که متفاوت تجربه به عنوان به طور کامل رضایت بخش است. یک مصرف کننده ممکن است درایو خود را Maserati Quattroporte به پارک مرکزی برای $2 هات داگ و نه حس هر گونه ناهماهنگی به دلیل انتظارات آنها باز مناسب است. مسافران به راحتی می توانید اقامت در تاج دهلی نو یک شب و اردوگاه در زیر ستاره ها در راجستان بعدی. مصرف کنندگان به طور معمول خواستار نهایت لوکس و پالایش از هر تجربه آنها به سادگی خواستار آن است که هر یک تجربه مناسب در یک چارچوب مناسب از انتظارات است.

یک شرکت با نام تجاری هویت یکی از قدرتمند ترین راه های که در آن است که چارچوب انتظارات تنظیم شده است. خدمات و محیط زیست, حمایت از نام تجاری دیگر از عوامل مهم. اگر هویت نام تجاری است که منتشر و یا ناهنجار و استانداردهای خدمات unaligned و سپس مصرف کننده است که قادر به حل و فصل در یک چارچوب انتظار است که متناسب با آنها نمی تواند ایجاد یک الگوی “وفادار” رفتار نسبت به آن شرکت است. تکرار کسب و کار کاهش یافته است و مصرف کننده نمی کند و ارائه بازخورد مثبت به کلمه از دهان buzz است که بسیار حیاتی برای دراز مدت رشد درآمد.

با ایجاد انسجام بین هویت نام تجاری و ارائه خدمات مدل شرکت می توانید شروع به ایجاد یک استراتژی است که منجر به فوق العاده ای را تجربه مشتری.

کپی رایت © 2007, نیلوفر آبی تالاب رسانه

[ad_2]