فراموش نکنید که به خودتان فروش

[ad_1]

کلیساهای خود را به محل منبر در بالاترین زمین – زبان جغرافیایی در اینجا. اما مک دونالد رستوران ها ممکن است ایستاده در یک خندق و هنوز هم با موفقیت چراغ گله خود را از فاصله دور با قوس طلایی در beanstalk غول.

درس یک: علامت های مهم است. اما این همه چیز نیست.

زمانی که مک دونالد برای اولین بار افتتاح شد آنها همیشه در حال نوسان دار درختان نخل در اطراف مغازه های خود را. آیا شما متوجه درختان نخل جایگزین شده اند کم بوته زار به قاب به جای مبهم مغازه های خود را?

درس دو: ارائه مهم است. اما این همه چیز نیست.

من به بحث در مورد ارزش رایگان علامت های داده شده به هتل ها و باشگاه ها با آبجو و مشروب مارک یک بار. اگر هر هتل و باشگاه قرار می دهد تا آبجو علائم سپس وجود دارد هیچ نقطه تفاوت. خود را از نقطه تفاوت شما مجموعه جدا از رقابت خود را. رایگان نشانه ترویج مردم دیگر برندها و محصولات می کند که دقیقا ترویج مردم دیگر برندها و محصولات. هیچ کس موظف به قرار دادن رایگان ثبت نام اما بسیاری انجام دهد.

درس سوم: ایجاد یک نقطه تفاوت. اما این همه چیز نیست.

برخی از زمان پس از صحبت با یکی از مدیران هتل با تشکر من برای مشاوره. او آن را گرفت و خود را خریداری یک علامت جدید ترویج کسب و کار خود را به جای شخص دیگری را با نام تجاری. او ترویج خود را از نقطه تفاوت & ترویج محصولات خود و خدمات. کسب و کار بهبود فراتر از انتظارات خود را. من پرسیده شد که چرا او نمی آمد به من که ثبت نام خود را ساخته شده است. او پاسخ داد که او متوجه نیست که ما نشانه های ساخته شده.

درس چهار: فراموش نکنید که برای فروش خود را.

[ad_2]