صفحه زرد طراحی آگهی مشاورین – آنها ارزش آن را?

[ad_1]

در طول 25 سال به عنوان یک صفحه زرد مشاور من طراحی بیش از 1000 ads به صورت رایگان. حداقل آنها به مشتریان من به عنوان بخشی از خدمات من. در حالی که همکار من در فروشندگان استفاده می شود گروه هنر برای ایجاد تبلیغات من خود من ساخته شده چون من در رشته هنر و طراحی. من بسیار افتخار از نتایج و بهبود بسیاری از تبلیغات و بسیاری از دوستان ساخته شده. من همچنین متوجه شده است که برخی از حساب های خارج از استفاده می شود خدمات مانند آژانس های تبلیغاتی و یا شرکت هایی که تنها دوباره طراحی YP تبلیغات برای زندگی. آنها شارژ می اندازه و درجه دشواری بر اساس آثار هنری و یا رنگ مورد نیاز است. برخی از آمد تا با هنر دیگر نه خیلی اما آنها هنوز هم هزینه های خود را حتی زمانی که نتیجه نهایی کمتر از دیدنی یا حتی آنچه مشتری می خواستم. و است که اغلب مشکل است. آنها نمی دانند که آنچه آنها می خواستند یا می تواند تشخیص دهد یک آگهی خوب.

این است که آنها سعی نمی کند اما این مشتریان نمی شد و طراحان. آنها لوله کش, دندانپزشکان, نمایندگی بیمه و یا شاید متعلق به یک رستوران. چگونه آنها می دانند که چه هنر یا طرح ممکن است بهترین ؟ به طوری که آنها خواهد اعتماد تخصص مشاور به انجام آنچه آنها پرداخت می شود به انجام. اما آن را نمی, همیشه روشن است که راه. مسائل متعددی وجود دارد که من می توانید ببینید در برخورد با یک YP طراح. اگر آنها به اتهام ساعت که مشکل بزرگ است. آیا آنها هر گونه انگیزه ای برای کار سرعت ؟ اگر شما بودند که توسط ساعت پرداخت می شود, نظر شما? بنابراین برای جلوگیری از این نوع در تمام هزینه.

گروه بعدی کسانی هستند که به قول شما صرفه جویی در پول خود را کاهش YP آگهی برنامه. در روز آنها به نام “برش.” چرا که تنها راه آنها ساخته شده یک درآمد به هزینه مشتری یک درصد از آنچه را که آنها ذخیره شده در سالانه YP درآمد. برای مثال می گویند شما باید یک صفحه کامل آگهی است که 2000 دلار در ماه است. آنها طراحی یک نیم صفحه است که هزینه های شما 1000 دلار در ماه یا 12000 دلار در سال است. آنها فقط خود را قطع YP لایحه در نیمه اما شارژ شما پنجاه درصد از پس انداز و یا $6000. شما ممکن است فکر می کنم آن را عادلانه و فوق العاده به دلیل جدید خود را YP آگهی 12000 دلار کمتر از سال گذشته است. اما 6000 دلار برای چند ساعت کار دیوانه است و علاوه بر آنها را آگهی خود را بهتر ؟ در صورتی که لوله کشی آگهی در حال حاضر 20 صفحه به عقب به دلیل اندازه کوچکتر و شما را جذب می کند حتی کمتر از ده شغل یک هفته چگونه است که تاثیر خط پایین خود را? به عبارت دیگر آنچه که هزینه های واقعی از تبلیغ اگر آنها در نهایت باعث خرابی کسب و کار شما?

نهایی گروه اساسا هنرمندان. آنها را به صنوبر تا زمان آگهی بدون نیاز به کاهش اندازه آن است. چرا که آنها با این کار هزینه و اندازه. پس از ملاقات با شما و پرسیدن سوال در مورد کسب و کار خود و آنها را به یک کامپیوتر تولید آثار هنری با استفاده از سهام و یا سفارشی عکس در حالی که استفاده از برخی از تکنیک های گرافیکی. آنها را به شما نشان می دهد نمونه ای از کار خود و برشمردن افزایش تماس های جدید تبلیغات را دریافت کرده پس از ازنو. البته هیچ دو ads به طور یکسان هستند به طوری که آنها نمی تواند به شما تضمین خواهد شد که همان نتایج و آنها انتظار نیست. تبلیغات است و نه یک علم یا هنر, این یک بازی است. شما در بازی به خوبی و امیدوارم برخی از کسب و کار. اما هیچ کس نمی تواند وعده یک مقدار مشخصی از تماس از آگهی. هیچ کس. به طوری که آنها به شما یک برآورد از هزینه ها و دریافت می کنید آثار هنری در ارز. از آن خواهد شد بسیار نرم و صاف و و آن را ممکن است یا ممکن است کار نمی کند. اما آنها پرداخت می شود به هر حال.

آنچه حکم? آیا توصیه من به شما استفاده از یک طراح حرفه ای? و اگر چه شما انتخاب می کنید ؟ اگر شما خوشحال هستند با شما در حال حاضر آگهی یا تبلیغات محلی YP هرزه در حال تولید برای شما, سپس شما باید گزینه های چند. برخی از قیمت های محلی از طراحان در منطقه شما. نگاهی به پرتفوی خود را و تماس با سابق خود را به مشتریان. اگر قیمت مناسب است آنها را امتحان کنید برای یک تبلیغ. بعد شما باید با استفاده از یک شرکت آنلاین? به خوبی آنها را به کار با ایمیل اثبات و شما هرگز نمی خواهد آنها را ببینید در فرد است. اگر شما ناراضی هستید, چگونه می توانم شما را متوقف از پرداخت یا دریافت رضایت? شما می توانید شانس آن را, اما آن را سخت تر به آنها را بررسی کنید. شما هنوز هم می تواند تماس با مشتریان سابق اما به یاد داشته باشید که بسیاری از کلاهبرداران در net. من تنها به صرف آنچه که شما می توانید از دست دادن استطاعت. اما من برای اولین بار سعی کنید YP هرزه هنرمندان زیرا آنها خواهد design آگهی به صورت رایگان. فقط نمی استخدام برخی از کالج بچه یا محلی کاریکاتوریست. سرمایه گذاری در تبلیغ خود را با یک حرفه ای و یک ایده از آنچه شما می خواهید قبل از تماس با ما. حل و فصل نیست در حد متوسط و نمایش آگهی به بسیاری از دوستان و خانواده قبل از خرید نسخه نهایی. و آیا نمی شود ترس از ایجاد تغییرات و یا اینکه بیش از حد مهم است. پس از همه, شما در حال پرداخت پول برای آن و باید آن را مناسب برای نیازهای شما. در نهایت برای دیگر هزینه-صرفه جویی در YP راهنمایی سعی کنید چک کردن کتاب من است که جزئیات بسیاری از راه برای صرفه جویی در. “در داخل صفحات زرد” است که در وب سایت من و amazon.com و من نمی خواهد شما را قطع آگهی خود را یا کسب و کار شما سود. تنها کسی که امید به یک دوست جدید.

[ad_2]