دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

صفت بازاریابی خود را

[ad_1]

هنگامی که شما شناسایی نیازهای مشتری خود را, شما نیاز به برقراری ارتباط ارائه خود را در زبان است که الهام بخش آنها را به عمل آورند.

هر دو رستوران و مصرف کننده رنگ صنایع می دانم که این بسیار خوب است.

در اینجا برخی از ارائه از رستوران در Madrona مانور:

خشکیده, Hokkaido, حلزون اسکالوپ,

بادمجان purée, فشرده, کدو lardo تند ریحان

آزادی مزارع پرورش اردک

بو شیر و crisped confit و فندق و تابستان لوبیا کوینولا

سبد خرید “یک ماده صاف و براق”

یخ بستنی و مغز گردو کرم دست, ‘نوتبوک’ tableside با منهای 324º نیتروژن, سس شکلات, بادام, خامه, گیلاس در بالا

کلید خود را بخورید کپی (برای من حداقل) است که در انتخاب خود را از صفت: خشکیده آزادی مزارع فشرده کبابی crisped و دست نوتبوک.

مطالعات نیز نشان داده است که مردم ترجیح می دهند نام های عجیب و غریب از رنگ به جای محاکمه و درست ساده نام (آبی, نور آبی, آسمان, آبی, سرمه ای, و غیره.). برای مثال در اینجا نام از Dulux رنگ: ژاپنی خم Caymen تالاب, سلطان ادویه مکزیکی, موزاییک, نعناع, ساحل, معطر, ابر, Shangrila ابریشم و ماجراجویی است. مهم نیست که نام نمی انتقال گروه رنگ (قرمز/آبی/زرد). آنها نام شما ببینید زمانی که شما نگاه کنید می توانید از رنگ و یا رنگ سواچ و صدای بسیار…عجیب و غریب. و اگر شما استفاده از یک عجیب و غریب به نام رنگ شما امیدوارم که زندگی خود را در حال حاضر یک کمی عجیب و غریب تر. (آیا شما فکر می کنم شما می دانید آنچه نامها مطابقت با رنگ است ؟ بازی بازی رنگ.)

بنابراین در آینده خود را بازاریابی کپی را از اصطلاحنامه به پیدا کردن آبدار, احساسی, و عجیب و غریب صفت است که الهام بخش چشم انداز خود را به اقدام (و خودتان را جدا از خود زمزمه-درام رقبا).

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *