روانشناسی رنگ در کسب و کار مهمان نوازی

[ad_1]

بسیاری از مردم نمی دانند که ارتباط بین رنگ ها و ذهن, جسم و احساسات. ناخودآگاه هر رنگ را تحت تاثیر قرار خلق و خوی و دولت از ذهن متفاوت است. برخی از رنگ های افزایش شادی دیگران را حس راحتی. بنابراین, رستوران ها, چشمه های آب معدنی, هتل ها و دیگر کسب و کار مهمان نوازی باید بسیار مراقب باشید با استفاده از رنگ ها در دکوراسیون خود را.

چرا روانشناسی رنگ مهم در محیط مهمان نوازی?

هتل ها و رستوران ها و دیگر کسب و کار مهمان نوازی سعی کنید سخت به لطفا به بازدید کنندگان خود را به آنها را دوباره مراجعه کنید. در یک رستوران به عنوان مثال کیفیت مواد غذایی تاثیر می گذارد بسیاری تصور مشتری در کسب و کار, اما آنچه نیز نقش مهمی است و دولت از ذهن مشتری است که در وهله اول. یک unpleasing خلق و خوی تولید یک بررسی منفی. و یک چیز مطمئن است; کسب و کار آیا می خواهید مشتریان خود را به ترک محل خود را نا امید و یا ناراضی. به همین دلیل طراح داخلی انتخاب شده برای برنامه ریزی فضای هتل, رستوران, آبگرم و یا هر کسب و کار مهمان نوازی باید در موضوع و تجربه محل می خواهد برای انتقال را انتخاب کنید و رنگ حق درآمده است.

زرد حتی اگر آن است که سخت ترین رنگ برای چشم انسان به روند آن را ترویج شادی و همراه با گرمی و خوش بینی و شادی. زرد نیز می تواند افزایش سوخت و ساز و انرژی است. آن را انتخاب هوشمند برای استفاده از این رنگ در صبحانه مناطق در یک رستوران و یا هتل.

آبی رنگ آرامش و آرامش. مطالعات نشان داد که این رنگ باعث کاهش فشار خون و ضربان قلب. همچنین این سازنده ترین رنگ. آبی است و یک انتخاب عالی برای ادارات و یا حتی چشمه های معدنی برای حفظ بازدید کنندگان آرام و آرام.

قرمز به عنوان مخالف به آبی و افزایش ضربان قلب و فشار خون است. این رنگ شناخته شده است برای تحریک احساسات و انرژی و همچنین به ترویج اشتها ساخت آن را یک انتخاب عالی برای رستوران ها.

نارنجیدرست مانند قرمز نیز یک محرک اشتها. این رنگ گرم و سرگرم کننده احساس. پرتقال می تواند یک رنگ مناسب برای اتخاذ یک vitrine فضا برای توانایی خود را برای گرفتن رهگذران توجه.

سبز رنگ طبیعت است. آن را می دهد احساس آرامش, آرامش و سلامت است. آن را نیز یک رنگ مناسب برای تمرکز و آرامش است. بنابراین می توان آن را یک انتخاب خوب برای چشمه های معدنی, patios و مبلمان باغ.

بنفش می دهد غنی لوکس و آرام بخش احساس است. این یک انتخاب خوب برای یک لابی برای نگه داشتن یک احساس مثبت در مورد یک هتل. این رنگ باید دور ماندن از رستوران ها آن را به عنوان یک اشتها كند.

هنگامی که طراحی کسب و کار مهمان نوازی باید آگاه باشید که هیچ استاندارد رنگ برای رستوران ها و هتل ها و یا چشمه های معدنی. آن همه بستگی به موضوع و شخصیت به پروژه. آنچه نیز باید در نظر گرفته شود عبارتند از مواد از مبلمان مورد استفاده در فضا. اگر یک کسب و کار است که با هدف قرار دادن طبقه بالا جامعه از آن خواهد بود مناسب برای استفاده لوکس مبلمان به جای پلاستیک ، علاوه بر این رستوران ها, چشمه های معدنی و هتل مبلمان باید مطابقت اطراف که آیا در فضای باز یا سرپوشیده. انتخاب مبلمان فضای باز برای هتل ها و سواحل و رستوران ها نیاز به دانش در این مواد برای استفاده خود را برای حفظ شکل خوب و بیماری در همه نوع آب و هوا. فلز آلومینیوم و خیزران مبلمان فضای باز هستند بهترین گزینه برای تجهیز یک باغ یا پاسیو.

در نتیجه دانستن چه هر رنگ نشان دهنده قبل از برنامه ریزی نوازی فضاهای بسیار مهم است. استفاده از رنگ اشتباه می تواند عامل تعیین کننده برای کسب و کار خود را به عنوان آن می تواند تاثیر منفی بر خلق و خوی از مشتریان و تجربه خود را. کسب و کار غفلت باید مطابق مبلمان با فضای اطراف و با استفاده از مواد مناسب برای مبلمان باغ.

[ad_2]