دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راز های پنهان در آرم و رنگ و چگونه آنها را تحت تاثیر قرار مشتریان

[ad_1]

می تواند به شما تصور کنید که اگر “قوس طلایی” شد بنفش یا اگر آی بی ام رنگها قرمز و سبز ؟ شما ممکن است تعجب که چگونه و چرا آنها آمد تا با رنگ است که آنها انجام داد.

چرا از آن است که بسیاری از رستوران ها مانند مک دونالد, Burger King, Taco Bell, Pizza Hut, مترو همه استفاده از قرمز و نارنجی و زرد و یا سبز ولی شما نمی بینید بسیاری از رنگ آبی یا بنفش است.

شانس وجود دارد خیلی بیشتر به فرایند از شما ممکن است تصور کنید. و اگر شما فکر اما شما به فکر ایجاد یک لوگو و یا استخدام کسی برای انجام آن برای شما این چیزی است که شما می خواهید به عنوان خوانده شده.

آن را برای تلفن های موبایل پوچ اما انتخاب رنگ مناسب برای کسب و کار خود و تصویر

و علامت می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست
. را

مثال بالا آیا می دانید که تحقیقات نشان می دهد که مردم بیشتر خوردن در یک

اتاق نقاشی با رنگ های گرم مانند زرد و قرمز در مقابل رنگ سرد? بله, آن

درست است.

ما همه تحت تاثیر این رنگ می بینیم — فیزیولوژیکی و روانی;

مشتریان خود متفاوت هستند.

در واقع مشتریان خود را فورا فرضیات در مورد شرکت خود را; آن را با کیفیت و خدمات خود را بر اساس آرم و رنگ شما در ارتباط با آن است. بسیاری از آنها حتی آگاه باشید اگر آن را اما به من اعتماد مشتریان خود را بسیار سریع مفروضات در مورد شرکت خود را بر اساس هویت و رنگ شما انتخاب کرده اید استفاده کنید.

آن را ساده; انتخاب رنگ مناسب که خوش برای بازار هدف خود را و شما برنده شوید. شما یک قدم جلوتر از رقابت.

پس چگونه شما در انتخاب رنگ مناسب? اگر شما در حال کار با آگاه طراح خود را برای ایجاد تصویر شرکت شما یک مزیت بسیار بزرگ بیش از یک صاحب کسب و کار از آن رفتن به تنهایی. مطمئن شوید که شما را با کار یک کسب و کار زرنگ و دانا طراح است که به طور کامل درک تئوری رنگ ها و چگونگی تاثیر آن بر مصرف کنندگان است.

اگر شما آن را به تنهایی وجود اخبار خوب و بد: خبر بد این است که هیچ ترکیب رنگ است که با این نسخهها کار برای همه صنایع و کسب و کار. خبر خوب این است که مطالعات علمی به این نتیجه رسیدند که وجود دارد برخی از پایه تئوری رنگ خاص می تواند رفتار ما تاثیر می گذارد. اگر شما با استفاده از این اطلاعات در این مطالعات شما می توانید رنگ را انتخاب کنید محدوده که ممکن است کار به طور موثر تر برای کسب و کار و صنعت. در اینجا چند یافته های حاصل از یک مطالعه چنین:

قرمز این مواد غذایی رنگ. همیشه توجه کنید که رستوران ها استفاده کنید

یک مقدار زیادی است ؟ آن را می سازد شما گرسنه با افزایش سوخت و ساز بدن. قرمز نشان می دهد

پرخاشگری خصومت و گرما و جلوگیری از خطا, هشدار, خطر, خطا, آتش, lushness

و شور و شوق. در اینجا قرمز چالش – ببینید اگر شما می توانید پیدا کردن یک تهویه مطبوع

شرکت با بسیاری از رنگ قرمز در لوگوی خود را, شما احتمالا نمی خواهد.

زرد زرد نشان می دهد خورشید وسعت شادی و

روحیه بالا. زرد دستورات توجه و نشان می دهد احتیاط. می توان آن را با موفقیت

به عنوان یک نماد. در اینجا زرد چالش – ببینید اگر شما می توانید پیدا کردن یک مالی

شرکت با بسیاری از رنگ زرد در آرم خود را.

آبی نه یک رنگ خوب برای بیمارستان است. آبی نشان می دهد که صلح آمیز

غمگین و آب. آبی است که اغلب در ارتباط با مرد است. آبی رنگ سرد

و بصری می تواند به گسترش یک اتاق. آن نه تعریف بیشتر مواد غذایی است. آبی می رود

با رنگ های گرم و مواد. اینجا آبی چالش – ببینید اگر شما می توانید

پیدا کردن یک رستوران مواد غذایی سریع با بسیاری از رنگ آبی در آرم خود را و شما باید برای نگاه

سخت است.

سبز ارتباط با طبیعت معنوی و به طور کلی خوب بودن.

سبز نیز نشان می دهد حسادت و حسادت. سبز نباید بیش از حد. بیش از حد

می تواند بر پوست و ظاهر برخی از مواد غذایی است. در اینجا چالش سبز

– ببینید که چگونه بسیاری از عناوین شما ببینید, در, سبز, شما می توانید – اما شما خیلی بیشتر

قرمز.

سیاه سیاه می تواند منفی جامعه شناختی معانی مانند

بد, عزاداری, شبح مانند, شب مرگ و ترس است. اما سیاه و سفید می تواند بسیار شیک

و مدرن است. سیاه و سفید به خوبی کار می کند به عنوان یک لهجه با رنگ های دیگر. در اینجا سیاه

چالش – ببینید اگر شما می توانید پیدا کردن سازمان های مراقبت های بهداشتی با تعداد زیادی از سیاه و سفید

در آرم خود را.

مطمئن شوید که شما قادر خواهید بود برای پیدا کردن برخی از موارد استثنا به چالش های من; من می دانم که وجود دارد همیشه استثنا برای این قانون است. برخی از استثنا حتی ممکن است کار می کنند اما بهترین شرط بندی شما این است که به هر دو به مطالعه و یادگیری تئوری رنگ و یا کار با یک کسب و کار زرنگ و دانا طراح است که درک آن است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *