دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خود را 3-راهنمای قدم به افزایش فروش فصلی بازاریابی

هنگامی که مانند تعطیلات روز شکرگزاری و کریسمس رول در اطراف شما ممکن است فکر کردن در مورد آنچه که برای خدمت به مهمانان برای صرف شام و یا چگونه برای تزئین خانه خود را — چگونه برای افزایش فروش فصلی بازاریابی است. (مگر اینکه شما فروش زیور آلات کریسمس و یا بوقلمون, پس از آن من مطمئن هستم که آن را برتر از ذهن است.)

تبلیغات تعطیلات نیست فقط محدود به تاریخ های مهم ،

شما می توانید به عنوان گسترده ای به عنوان شما می خواهم: فصل جشنواره ها و قانونی روز به نام چند. شما فقط مجبور به صرف برخی از زمان در سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای دیدن همه چیز از قهوه بین المللی روز جهانی معلمان در روز دریافت خلاق و پیدا کردن آنهایی که حس برای کسب و کار شما.

هر چه محصول یا خدمات شما است وجود دارد برخی از راه های زیادی برای درخواست تجدید نظر به مخاطبان هدف خود را.

5 فصلی ایده های بازاریابی برای ترویج کسب و کار شما

کارت هدیه/گواهینامه ها

از فروشگاه های لباس به فروشگاه های مواد غذایی, بسیاری از کسب و کار ارائه کارت هدیه-و نه فقط فصلی; شما اغلب پیدا کردن آنها را در طول سال. حتی اگر شما لازم نیست که یک محصول یا خدمات به طور سنتی همراه با مناسبت های خاص مانند کریسمس با کمی خلاقیت می توانید آن را به کار.

برای مثال, شما احتمالا نمی خواهد فکر می کنم از مترو ساندویچ هنگامی که شما در حال طوفان مغزی کریسمس ارائه, اما اگر شما را دیدم این کارت هدیه شما ممکن است یک ایده آن را به یک دوست یا عضو خانواده.

شاید شما یک مربی زندگی و یا یک مربی کسب و کار است که می تواند طراحی یک جشن-به دنبال هدیه برای یک شماره خاص از جلسات.

یا شاید شما یک طراح داخلی یا مشاور فنگ شویی است که می تواند فروش یک جلسه مقدماتی به عنوان هدیه housewarming.

تولد

آیا شما تا کنون دریافت freebie ایمیل یا e-کارت تبریک در روز تولد شما ؟

در حالی که برخی از مشتریان ممکن است خجالتی و دور از وارد کردن تاریخ تولد خود را در وب سایت خود یا eNewsletter فرم ثبت نام, شما می توانید آن را آسان تر با درخواست برای سال و به آنها بگویند که چرا شما درخواست آن را.

سپس با ارسال تاریخ تولد خود را به مشتریان تخفیف های فصلی و یا freebie خود را با بهترین آرزوها.

در اینجا یک خوشمزه: خانواده رستوران های زنجیره ای قرمز رابین رایگان ارائه می دهد تولد برگر به عنوان یکی از قدرت پردازش به ثبت نام برای خود حق التالیف برنامه.

حمل و نقل رایگان

اگر شما ارائه می دهیم حمل و نقل رایگان در سراسر سال ساخت این برجسته تعطیلات ارائه در وب سایت خود طی می توانید بازدید کنندگان را تشویق به خرید از شما.

اگر شما در حال حاضر ارائه می دهیم حمل و نقل رایگان بیش از مقدار مشخصی در نظر گرفتن کاهش آن را برای یک مناسبت خاص است.

شما می توانید یادآوری به مشتریان است که آن را یک پیشنهاد ویژه با داشتن آنها وارد کردن کد تخفیف در پرداخت و یا نشان دادن آنها به طور منظم هزینه حمل و نقل عبور.

رسانه های اجتماعی مسابقه عکس

درخواست پیروان خود را در Facebook و یا Instagram برای به اشتراک گذاشتن عکس جشن با محصول خود را و شما را برای یک شانس برای برنده شدن یک جایزه. شما می توانید از پیروان ارسال تابستان, تعطیلات, عکس, شام عید پاک عکس های مورد علاقه اول-بعد-از-مدرسه حافظه… هر چه!

کراوات آن را در کسب و کار خود را و آن را به یک وضعیت برنده-برنده: پیروان خود را یک شانس برای برنده شدن یک جایزه و شما می توانید قرار گرفتن در معرض و محتوای تولید شده توسط کاربر.

ساده با تشکر از شما

آن را همیشه یک متفکر ژست برای تشکر از افرادی که این امکان را برای شما به ماندن در کسب و کار!

من قدردانی مشتریان ما بسیار و من همیشه می خواهید برای آنها آرزوی تعطیلات شاد و اجازه دهید آنها را می دانم که اگر ما می رویم بسته می شود برای آمار یا رویداد خاص است.

در حالی که این یک تاکتیک برای به دست آوردن فروش بیشتر, بیشتر قدردانی شما احساس می کنید و نشان می دهد را به مشتریان وفادار بهتر است. نگاهی به زمان برای ارسال یک تعطیلات کوتاه عضویت در خبرنامه زمانی که شما احساس می کنید مناسب است.

به عنوان یک صاحب کسب و کار را هدف اصلی خود را و آنچه شما تمرکز بخش عمده ای از انرژی خود را در. اما می توان آن را یک چالش به ویژه هنگامی که شما به نام تجاری خود را به ببینید که چه را از دست رفته و به ایجاد تغییرات لازم.

حالا که شما برخی از ایده ها در اطراف چه چیزی را برای مشتریان خود من قصد دارم برای به اشتراک گذاشتن چگونه شما می توانید بکشید کردن تعطیلات موفق کمپین بازاریابی.

1. انجام تحقیقات کلمه کلیدی خود را

این مهم به انجام تحقیقات کلمه کلیدی در هر زمان شما ایجاد محتوا. شما می خواهید به یک تعادل خوب از هدفمند کوتاه و دم بلند کلمات کلیدی.

آیا صبر کنید تا آخرین لحظه خود را برای ایجاد محتوا قانع کننده به خصوص برای بزرگ مانند تعطیلات کریسمس. با توجه به ملی خرده فروشی پایه 40 درصد از مصرف کنندگان شروع به خرید برای 25 قبل از هالووین است.

به جای چاشنی مطالب خود را, شما باید نوشتن برای خوانندگان خود و آبپاش این خوبی تحقیق کلمات کلیدی در سراسر مطالب خود را. برای مناسبت های خاص اشفتگی فکری موقتی صورت + محصول/خدمات/موقع ارائه + محل سکونت خود را. در اینجا چند نمونه:

â— روز ولنتاین + کارت هدیه + ونکوور

â— سال جدید + لباس زنان + Mississauga

â— روز پدر + بسته های آبگرم + ادمونتون

2. ارائه محتوای ارزشمند

فکر می کنم در مورد آنچه که بازدید کنندگان خود را با ارزش زمانی که شما در حال ایجاد وب سایت کپی و مقالات به عنوان بخشی از فصلی خود را بازاریابی.

مردم به دنبال راه حل برای مشکلات خود را که آیا آن را چگونه به بهار تمیز کردن آسان تر و یا چگونه به فروشگاه برای هدیه تولد در بودجه است.

شما می توانید ایجاد یک “صفحه 5” لیست جمع آوری “محبوب ترین” محصولات یا خدمات در اطراف یک مناسبت و یا ارسال برخی از “راه آسان” برای انجام کاری به گرفتن توجه مردم است.

به نوبه خود تحقیقات کلمه کلیدی خود را به خوبی نوشته شده و تحقیق مقالات و راهنماهای است که مشتریان خود را می خواهید برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی.

3. بود داده محور و انعطاف پذیر است.

آن را ضروری است برای گرفتن به عنوان بسیاری داده که ممکن است در طول فصلی خود را از کمپین های بازاریابی. افرادی هستند که تعامل خود را با رسانه های اجتماعی پست ؟ این است که محتوای وب سایت خود را تبدیل بازدید کنندگان به آگهی و فروش ؟ یک صفحه خاص در گرفتن ترافیک بیشتر از دیگران است ؟

همانطور که شما جمع آوری داده های شما می تواند نقد و بررسی مبارزات انتخاباتی خود را برای جان بخشیدن به توسعه استراتژی خود را برای دیگر تاریخ های مهم و تبلیغات تعطیلات.

شما نمی خواهید به دست در سود جمعه سیاه یا سال جدید فرصت را از آنجا که شما مطمئن نبودند که چگونه مبارزات انتخاباتی خود را انجام شد.

همانطور که می بینید مبارزات فصلی در مورد بیش از فقط با قرار دادن فروشگاه دکوراسیون و یا اضافه کردن یک تبریک به وب سایت خود را در صفحه اصلی. با ایجاد معنی دار مبارزات که طنین انداز با مخاطبان هدف خود را و پس از این سه مرحله تعطیلات خود را می تواند happierâ -و بیشتر successfulâ -تر از همیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *