بزرگترین داستان بازاریابی گفت: هرگز

[ad_1]

به من گفته شد این داستان توسط یک شریک سل پولک را در اوایل دهه 80 پس از ما باز برای اولین بار در “وان” فروشگاه در شیکاگو است. جک عرضه شده من با وان گرم و چشمه های معدنی و نیز موجودی و نصب تمام آب گرم بخاری برای پولک برادران و که یکی دیگر از داستان خوب برای برخی از زمان های دیگر!

سل پولک شد سیار در شیکاگو که همراه با برادران و خواهر ساخته شده پولک برادران; لوازم خانگی خرده فروش که بسته در اوایل دهه 90 اما در سمت چپ یک بنیاد از بیش از 350 میلیون دلار است که کمک های مالی پول هر سال به بنیادهای خیریه به این روز است.

سل بود و سفر در اروپا در اوایل دهه 70 و ملاقات یک دکتر از دلاور بود که در راه خود را به یک کنوانسیون به ارائه جدید خود را “روش” بعد از آن برای تبدیل شدن به یک مانور. بله او ملاقات دکتر Heimlich و دکتر خود را توضیح داد کشف جدید به سل پولک. سل بود خیلی تحت تاثیر قرار است که او خواست اگر او می تواند به اشتراک گذاری آن با کسب و کار در ایالات متحده و قول داد که هرگز آن را به فروش برساند. خوب در آن زمان ایلینوی تا به حال یک سناتور چارلز پرسی بود که یک رئیس جمهور گذشته از Bell & Howell. سل و او شد آشنایان و سل درخواست پرسی به اشتراک گذاری این بازی شگفت انگیز جدید “Heimlich Maneuver با هر مدرسه نهاد و رستوران در کشور است.

سناتور پرسی بود که سناتور ایالات متحده بود اما با کمک سل دریافت آن قانون ساخته شده در ایالت ایلینوی و آن است که هنوز یک قانون امروز که هر محل عمومی که در خدمت مواد غذایی به Heimlich Maneuver Placard برجسته نمایش داده شود در موارد اضطراری.

این قانون که پولک رو تصویب در ایالت ایلینوی ایالات و من نقل می کنم: “ایلینوی نیاز وزارت بهداشت به طراحی و توزیع بدون اتهام پلاکارد حاوی تایید روش برای مردم عوام را با خیال راحت و به طور موثر حذف مواد غذایی ارائه شده در یک فرد ، دستورالعمل باید محدود به کمک های اولیه روش که با استفاده از ابزار و یا دستگاه. آنها باید از یک اندازه و طراحی مناسب برای ارسال در مواد غذایی, موسسات خدمات. دستورالعمل باید تا حد عملی می شود بیان شده در کلمات و تصاویر است که نه توهین آمیز به مشتریان رستوران.”

هنگامی که قانون به اثر رفت, Polk, شد و در حال حاضر در نوسان کامل با اهدای پلاکارد به صورت رایگان به هر رستوران, مدرسه, ساختمان شهرداری و بیمارستان در دولت است. سل استخدام دانش آموزان دبیرستانی از شرط شرق دبیرستان فقط پایین خیابان از خانواده کسب و کار به آدرس پاکت که او به پرداخت از جیب خود. تنها هزینه برای هر رستوران یا شهرداری ساختمان بود فقط حمل و نقل و دست زدن به. در آن نهفته است درخشش این باهوش بازاریاب. سال اول به دور “Heimlich Maneuver” placard سل پولک ساخته شده کمی کمتر از 6 میلیون دلار.

در حال حاضر 6 میلیون دلار ممکن است صدا مانند بسیاری اما با استانداردهای امروز آن را برابر با: $39,976,056! بد نیست برای یک پلاکارد که درست به کلمه خود را به دکتر Heimlich سل همیشه برای ارائه هیچ هزینه ای به هر کسی که آن را خواسته.

من فکر می کنم این یک مثال کامل از آنچه که برخی از بازاریابی خلاق و به دنبال از طریق می توانید انجام دهید برای تقریبا هر کسب و کار است.

[ad_2]