دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ایمنی موثر ایده های آرم – چه رنگ ها و تصاویر باید به شما استفاده از?

[ad_1]

بهترین قسمت در مورد یک لوگو این است که آن را می توانید با برقراری ارتباط با مخاطب بدون استفاده از کلمات است.

تنها با استفاده از تصاویر و رنگ ها شما می توانید با ارسال یک پیام در سراسر به بیننده است.

اما آنچه در تصاویر و رنگ ها باید شما با استفاده از در ایمنی نماد?

در زیر ذکر شده برخی ایمنی, آرم, ایده های است که کمک خواهد کرد که شما به سادگی یک علامت است که منعکس کننده ماهیت واقعی خود را کسب و کار به راحتی.

• ایجاد علامت تجاری جمع و جور و تلفیقی:

نمادهای تاثیر بیشتری داشته باشد اگر آنها را جمع و جور و تثبیت. برای که شما می توانید اضافه کردن ضخامت مرز در اطراف تصویر. برای اضافه کردن یک لمس جالب به طغرا مطمئن شوید که شما قفس یا جعبه گذاردن نماد های خود را در یک دایره مثلث و یا یک سپر شکل. شما می توانید انتخاب کنید که اطراف آن شکل با توجه به هدف کسب و کار. برای مثال ترافیک, علائم ایمنی به طور کلی روکشی در یک مثلثی یا دایره شکل در حالی که آموزشی نمادها معمولا شامل سپر خواهم کرد.

• استفاده بدون عارضه و حداقل تصاویر در نام تجاری علامت:

احتیاطی نماد باید به راحتی قابل فهم و به نقطه. در اینجا شما نیاز به مطمئن شوید که تصاویر است که شما به سادگی می تواند به راحتی توسط همه قابل درک.

آیا شما تا به حال مشاهده ترافیک ایمنی نماد?

اگر چه آنها با استفاده از حداقل تصاویر آنها بسیار آسان به درک جهانی. این که آیا شما اقامت در آفریقا و یا فرانسه را همان ترافیک احتیاطی نشانه.

• استفاده از لوله عبور برای احتیاطی نشانه:

بهترین راه برای ارسال پیام در سراسر است به استفاده از بزرگ قرمز و یا سیاه رنگی عبور به احتیاط. این به وضوح می گوید که بیننده ممنوع است به انجام آنچه در تصویر نشان می دهد.

• استفاده از رنگ با توجه به هدف خود در صنعت:

آن هوشمند است به استفاده از رنگ در آرم با توجه به هدف خود میباشد. به این ترتیب بینندگان را پیدا خواهد کرد آن را آسان تر به معاشرت خود را با آرم. برای مثال اگر شما در حال ایجاد یک ایمنی مواد غذایی علامت تجاری, سپس شما می توانید با استفاده از رنگ قرمز و زرد به عنوان رنگ برجسته به عنوان صنعت مواد غذایی با استفاده از همان. این دو رنگ نشان دهنده انرژی و شادی است که این دو کلید عناصر بازاریابی برای یک رستوران.

اگر شما در حال ایجاد یک امنیت اینترنت, آرم, سپس شما می توانید با استفاده از رنگ آبی تیره و سیاه و سفید و قرمز به عنوان رنگ اصلی. این رنگ است که معمولا استفاده می شود به صورت آنلاین و نمادهای آنها نگاه روشن و جذاب بر روی صفحه نمایش کامپیوتر. قرمز نشان دهنده انرژی در حالی که سیاه و سفید نشانگر اقتدار. آبی تیره نشانگر اعتماد و اطمینان و اعتماد است. با استفاده از همان رنگ به عنوان نوع کسب و کار شما در حال ساخت آن را آسان برای شرکت خود را به برقراری ارتباط با مشتریان است.

در نتیجه استفاده از رنگ ها و تصاویر در خود نشان عاقلانه است. مطمئن شوید که رنگ ها با توجه به هدف میباشد. آنها باید روشن و جذاب به طوری که علامت این است که نمی توان به راحتی نادیده گرفته شده است. تصاویر باید جمع و جور ساخته شده از طریق ضخیم مرزها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *