دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ایده حکومت جهانی

[ad_1]

بسیار شوخ عبارت اگر شما از من بپرسید. رفتن با این تعریف توسط ویکیپدیا; “ایده این است که یک مفهوم یا انتزاع تشکیل شده و موجود در ذهن است. انسان توانایی اندیشیدن و ایده های مرتبط با توانایی استدلال خود بازتاب و توانایی به دست آوردن و اعمال عقل. بیشتر ایده ها را افزایش واقعی مفاهیم و یا ذهن کلی است که پایه ای برای هر نوع از دانش که آیا علم یا فلسفه است.”

پس چرا ما می گویند که حکومت جهان است ؟ “همه چیز شما را ببینید و لمس بود و هنگامی نامرئی ایده تا کسی را انتخاب کرد برای به وجود آوردن.”- ریچارد باخ. مانند یک رویا, ایده جوانه در ذهن مگس در اطراف مغز ما تا آن استفاده می شود و یا به طور طبیعی محو. منحصر به فرد و قدرت است که مجموعه ای از هم جدا موفقیت هر کسب و کار و یا فرد شروع می شود با این نوع از ایده های آنها می آیند تا با(معمولا تحت تاثیر دولت خود را از ذهن می يابد و شرایط).

کافی است به یک ایده اما این یک شروع خوب است. برای ایجاد یک کسب و کار شما نیاز به آمده تا با یک ایده. سپس هنگامی که شما در کسب و کار شما نیاز به ایده های بیشتر برای طراحی, مهندسی, ظرفیت سازی, بازاریابی خلاق حل مسئله و حفظ مشتری ، روز به روز به شما خواهد نیاز به فکر کردن و تولید ایده های جدید و خلاق برای حفظ موجود و ایده های. سرعت تغییر و زمان سهولت کسانی که جدید به بازارهای جدید با توجه به پیشرفت های فن آوری برگ هیچ وقت به درهم و برهم در تشویق و پرورش ایده ها. موفقیت یا شکست یک کسب و کار می تواند می تواند بستگی دارد فقط یک ایده و یا زمان.

اکثر شرکت ها در حال کوتاه در ایده های جدید اما آنها کوتاه در راه برای ارزیابی اولویت بندی و اجرای آن ایده های جدید. به عنوان مثال IBM وجود زمانی که Dell در زمان استفاده از اینترنت و شروع به کامپیوتر آنلاین فروش. دل کامپیوتر بود “ایده” IBM فاقد و در حال توسعه که تنها ایده که در آن زمان ساخته شده Dell پول و قوی نام تجاری است. ایده ها نه تنها شما را از پوسته خود آنها دارای قدرت خلاقانه شما ایستاده است.

پیدا کردن ایده های بزرگ? اساسا ایده متولد می شوند با ترکیب ایده های موجود به شکل یک اختراع(به عنوان مثال “خودرو” و “مادر” = “mobile رستوران”). شرکت باید با شور و شوق استقبال از ایده های جدید و پیشنهادات. اگر یک ایده است که توجه مناسب آن ممکن است تبدیل شدن به قهرمان در شهر بزرگ بعدی کمپین بازاریابی و یا حتی کامل انکوباتور برای آینده خود نوآورانه محصول و یا خدمات است.

وجود دارد چند نمونه در تاریخ که در آن ایده های بزرگ متولد شده اند و ساخته شده اند موفقیت:

پیدا کردن راه حل برای نیاز به هنگام تولد به Crayola نام تجاری مداد رنگی که آغاز شده به عنوان یک نیاز برای یک دوستدار کودک مدرسه ساز است. به بهبود کسب و کار مراقبت از پوشاک (یکی دیگر از فروشگاه رختشویی یا بهتر است هنوز هم یک “جلال شستشو-مرد”) پذیرفته توسکا ‘s مفهوم “برند” و موفقیت ما را می توانید بگویید. معروف مارک و اسپنسر می خواست به صورت متفاوت از دیگر فروشگاه های خرده فروشی در انگلستان; امروز مایل دور ایگبو*-در Tejuosho* بازار فروش با خطوط مانند “این یکی از مسائل اصلی مانند مارک و اسپنسر”. ارسال آن را یادداشت ایجاد شده بود از “شکست” در یک سری از آزمایشات در تلاش برای ایجاد یک سنگین چسب. تطبیق با تغییر کمک کرده مدونا (جهان شناخته شده و خواننده زن کسب و کار) در حفظ و گرفتن شرکت در لژیون از طرفداران. با وجود تمام منتقدان اطراف او حرفه ای, با, ترکیب, آخرین رقص و موسیقی و گرایش به سبک خود او موفق به حفظ او فضای صحنه در صنعت سرگرمی برای چند دهه. من به یاد داشته باشید بانکی در نیجریه نیز بسیار خسته کننده قبل از اوراق قرضه بانک(پس از آن)* و GTBank* تغییر بازی به لطف توسکا مشاوره. لیست در می رود و در.

برای ساخت یک نام تجاری قوی از کسب و کار و یا فردی شما نیاز به یک داستان منحصر به فرد بگویید. این Einsteins, دروازه Dangotes*, Bruces*, Modelas* حال همه از آن ساخته شده چرا که, ایده قوانین جهان!

(*توجه داشته باشید: این مقاله در نوشته شده بود از نیجریه دیدگاه و زبان است.)

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *