آنها با من تماس “آقای صفحات زرد”

[ad_1]

شاید به این خاطر که من کردم مونونوکلئوز در کالج و هنوز هم نگاه کمی زرد رنگ در زمان. یا اینکه من برای صفحات زرد برای 25 سال به عنوان مشاور فروش. من فکر می کنم آن را احتمالا به دلیل نوشتم خودی راهنمای کتاب با عنوان “پشت صحنه” با نگاهی به کتاب راهنمای صنعت نشر است که در حال حاضر در حال حاضر تنها در چاپ و در دسترس در آمازون است. اما به هر دلیل من تبدیل به صدای صفحات زرد. با این که عالی مسئولیت عطا بر من, من تصمیم به نوشتن یک سری مقالات مثل این یکی است که به نکات و پیشنهادات خود را به کسانی از شما که در نظر گرفته اند قرار دادن تبلیغات در این رسانه ها است. اول درس تاریخ.

در مورد شما نیست آگاه صفحات زرد شده اند در اطراف برای بیش از 120 سال از آنها بی ضرر آغاز در وایومینگ به عنوان یک جزوه به معنای محلی برای تبلیغات. اولین بار اصطلاح “صفحات زرد” استفاده شده بود در سال 1883. آن رخ داده است که یک چاپگر کار بر روی یک تلفن معمولی دایرکتوری فرار از کاغذ سفید و با استفاده از کاغذ زرد به جای. که عمل ساده شروع یک میراث.

در 1886 روبن H. Donnelly اولین تولید رسمی صفحات زرد دایرکتوری های کسب و کار نام و شماره تلفن طبقه بندی شده توسط انواع محصولات و خدمات آنها ارائه شده است. جذاب, راست? اجازه دهید به کتاب به عنوان یک رسانه در جهان امروز است.

برای شروع با, بزرگترین نقطه ضعف برای قرار دادن یک آگهی در صفحات زرد است زمان تاخیر و زمان در قفسه. اجازه بدهید توضیح دهم. اکثر YP کتاب منتشر حداقل شش هفته پس از آگهی قرار داده شده است. بنابراین اگر شما را به خود جلب کرد یک آگهی نسبت به پایان درخواست و آن را به حال ماکرو اس دی که می تواند دو هفته آن را نمی خواهد آمد را برای یکی دیگر از شش هفته. و به دلیل آن می تواند یکی دیگر از چهار هفته برای تحویل که سه ماه. و فرض کنید که شما مجبور به رها کردن یکی از مارک های خود را ذکر شده در آگهی شما نمی تواند تغییر این آگهی برای یک سال دیگر. کسانی هستند که معایب چند. اما من می خواهم به جای تمرکز بر روی مزیت اصلی. این کتاب خود را.

بیش از رسانه های دیگر مانند تلویزیون و یا روزنامه, صفحات زرد است یک مرجع دستی. من می توانم به شما بگویم که چند بار من وارد یک شهر جدید و خودم را برای رفتن از طریق صفحات زرد محلی در هتل اتاق به دنبال یک رستوران. سعی کنید انجام آن را با هر رسانه دیگر. و یا استفاده از آن برای, نقشه جاذبه های محلی و یا یک فرودگاه شاتل سرویس. به یاد داشته باشید آن را به یک کتاب. آن نشسته است در پایان جدول آماده زمانی که شما هستند. شما می توانید نگاهی به تبلیغات و یا لیست اگر شما فقط نیاز به یک شماره تلفن. مثل من ذکر شده در آن معمولا دارای جاذبه های اصلی این شهر محلی از جمله صندلی ها و نمودارهای عرصه ورزش جهت به موزه ها و باغ وحش ها و قیمت های خود را و بار. چه یک کتاب شگفت انگیز و آن را کاملا رایگان برای استفاده و به طور خودکار به روز شده در هر سال است.

زمانی که من در بارسلونا آن را در اتاق هتل من. و در مکزیک و کانادا در لندن باجه تلفن. این یک پدیده گسترده جهانی است که مانند فیزیک کوانتوم فراتر از زمان و فضا است. شاید من کمی دراماتیک اما این که چرا آنها با من تماس آقای صفحات زرد. اما شما نقطه دریافت کنید. این همان دلیلی است که برای کوچک محلی متعلق به کسب و کار آن را ارزشمند راه برای رسیدن به مشتریان خود را. من هرگز بهانه ای برای ما به ظاهر قیمت های بالا. من به سادگی توضیح داد که آن را بر اساس استفاده بود که بیشتر از هر مورد دیگر موجود در بازار است. به عبارت دیگر مردم بیشتر خواهد خود را تبلیغ و یا پیام در صفحات زرد از هر جای دیگری به هر قیمت. این بود که مردم محل رفت و زمانی که آنها نیاز به چیزی به خصوص خدمات اورژانس. در آن جنبه آن حاکم بود عالی. هیچ کس تا کنون انداخت پیر دایرکتوری تا یکی جدید وارد شدند.

[ad_2]